منهای فوتبال

رابطه امیر تتلو با نیلی افشار و خیانت به سحر قریشی فاش شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فاش شدن رابطه امیر تتلو با نیلی افشار و خیانت به همسرش یعنی سحر قریشی واکنش های منفی کاربران اینستاگرام را به دنبال داشت.

امیر تتلو و نیلی افشار دو شاخ مجازی اینستاگرام هستند؛ تتلو و نیلی افشار چندی قبل باهم ارتباط و رفت و آمد خانوادگی داشتند اما در آن زمان پویان مختاری از نیلی طلاق نگرفته بود و ارتباطشان در حد یک دوستی ساده بود.

رابطه امیر تتلو با نیلی افشار و خیانت به سحر قریشی فاش شد

پس از طلاق نیلی افشار از پویان مختاری اما اخبار مختلفی به گوش رسید حاکی از اینکه این چهره جنجالی اینستاگرام با خواننده ایرانی مقیم ترکیه وارد رابطه شده، آن هم درست زمانی که رابطه عاشقانه امیر تتلو و سحر قریشی به عنوان همسرش شکل گرفته است.

بر اساس شنیده ها امیر تتلو و نیلی افشار حتی قرار است کار مشترکی نیز انجام دهند؛ به این صورت که تتلو اینبار سکان هدایت حاشیه های فضای مجازی را بدست بگیرد و با این خانم آهنگ مشترکی را منتشر کنند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

خیانت امیر تتلو به سحر قریشی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. خیانت چیه ، اگر هم چنین کاری شده برا اونا یه کار عادیه و هیچ مشکلی نیست این میره با اون و اونم میره با یکی دیگه ، برا ماها خیانت محسوب میشه

  2. نمیشه اینقدر چرت پرت نزاری تو از کجا میدونی امیر تتلو خیانت کرده اون موقع هم گفتید امیر تتلو آمده مشهد ولی وقتی دیدم اون فیلم رو فهمیدم برای ۱۰ سال پیشه بابا ول کنید دیگه اینقدر چرت و پرت نزارید دیکه 😐

  3. چرا تهمت می زنید تتلو ، سحر و….اینا اهل خیانت نیستند .ین اشخاص الگوی کسانی زیادی هستند که واسه عرعر کردن تتلو تا ترکیه تخته گاز میرن و بر می گردند …به چهره معصوم تتلو نگاه کنید !!! ناماشاالله به جونش نکبت و سیاهی می باره .شیطان رجیم در شکل و شمایل این شخص جلوس کرده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *