منهای فوتبال

حلق آویز شدن اعضای خانواده ۵ نفره در نجف آباد اصفهان: قتل یا خودکشی دسته جمعی؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از حلق آویز شدن اعضای یک خانواده ۵ نفره در شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان خبر دادند.

اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در اینباره می گوید: عصر روز جمعه نیروی انتظامی از تماس مردم با خبر می‌شود که ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف آباد حلق آویز شده اند.

گفته شده بوی بد اجساد باعث جلب توجه همسایه‌ها شده بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفته با اعلام خبر، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

او گفته با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسئله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام خودکشی دسته جمعی و یا دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، احضار شوند و اطلاعات لازم از آنها اخذ شود.

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان اعلام کرده نتیجه تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.

حلق آویز شدن اعضای خانواده 5 نفره در نجف آباد اصفهان: قتل یا خودکشی دسته جمعی؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

کشف اجساد حلق آویز شده یک خانواده در نجف آباد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *