فوتبال ایران

جنجال ساکت الهامی و ماجرای فایل رختکن نساجی که خبرساز شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی مازندران توضیحاتی درباره علت جدایی از این تیم و ماجرای افشای فایل صوتی رختکن ارائه داد.

او گفت: خوشحالم یک سال و نیمی که در نساجی مازندران بودم، بهترین نتیجه تاریخ نساجی رقم خورد؛ خوشحالم مردم یک هفته جشن و سرور قهرمانی در جام حذفی گرفتند.

ساکت الهامی در خصوص فایل صوتی لو رفته از رختکن نساجی تاکید کرد: این اتفاقات همه جای دنیا رخ می دهد و صحبت‌هایی رد و بدل می شود که به مزاج خیلی ها خوش نمی آید. من فقط می خواستم باشگاه بعد از بازی با آلومینیوم اراک از من حمایت کند و وقتی هم که آنطور شد، من خودم خداحافظی کردم؛ بحث اخراج نبود.

جنجال ساکت الهامی و ماجرای فایل رختکن نساجی که خبرساز شد

وی افزود: یک صدا هم در رختکن ضبط کردند و نمی دانم چه کسی این کار را کرد، بازیکنان این کار را نکردند؛ با آبروی من بازی شد و آنها را به خدا واگذار می کنم.

او خاطرنشان کرد: کسی که این کار را کرد و به دروغ این حرف را زد و به دروغ آن شایعه را منتشر کرد، به خدا واگذار می کنم و تا آخر عمر نمی گذرم؛ چون خودم یک ماه از خانه بیرون نیامدم و پسرم از دانشگاه انصراف داد.

ساکت الهامی در پایان صحبت هایش در مورد انتشار و دانلود فایل صوتی رختکن نساجی در فضای مجازی که موجب جدایی او از این تیم شد گفت: حقم نبود بعد از یک سال و نیم اینطور با من رفتار شود اما با تمام این تفاسیر برای نساجی آرزوی موفقیت دارم و از خدا می خواهم از دریچه رحمتش نگاه کند و دل مردم و خانواده ها را شاد کند.

توضیحات ساکت الهامی درباره فایل صوتی رختکن نساجی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *