فوتبال جهان

افشاگری آلیسون اکمن مجری زن مشهور از رابطه با کریستیانو رونالدو جنجال به پا کرد

به گزارش دیلی فوتبال؛ افشاگری آلیسون اکمن مجری مشهور آمریکایی درباره جزئیات رابطه خود با کریستیانورونالدو به یکی از موضوعات داغ بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است.

آلیسون اکمن، مجری سرشناس تلویزیون و رادیو آمریکا در مورد رابطه اش با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد و دعوت شدن به خانه این بازیکن صحبت کرد.

این مجری زن متولد آمریکا است و در حال حاضر حدود ۳۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

او در یک ویدیوی کوتاه در مورد رابطه اش با کریستیانو رونالدو گفت: «من میزبان مراسم رونمایی از عطر جدید رونالدو بودم، سپس در مهمانی با هم آشنا شدیم و کریستیانو من را به خانه اش دعوت کرد؛ من به او گفتم نه، به هیچ وجه، باید برای استراحت به خانه بروم تا روز بعد بتوانم کار کنم».

افشاگری آلیسون اکمن مجری زن مشهور از رابطه با کریستیانو رونالدو جنجال به پا کرد

آلیسون اکمن سپس کی گوید: «دوستم که با من بود گفت الی تو نباید نه بگویی، خواهش می کنم. بعد من پذیرفتم و به کریستیانو گفتم باید برایم راننده بگیری تا هر وقت خواستم بتوانم به خانه ام بروم و او گفت اوکی. ما از مهمانی خارج و از هم جدا شدیم. دوستم با ماشین او رفت، من با ماشین مدیرش رفتم. به خانه او رسیدیم و چند لیوان نوشیدنی خوردیم و سپس حدود ساعت ۳ صبح به او گفتم می خواهم بروم. برای رفتن به خانه او مرا با راننده اش فرستاد و تمام شد. وقتی از خانه‌اش خارج شدیم، او شماره مرا خواست و یک ماه به هم پیام دادیم، اما خیلی ساده بود: سلام چطوری. چه کار می‌کنی؟ من دارم کار می‌کنم. من در خانه هستم. ارتباطمان در همین حد ماند. فکر می‌کنم او می‌خواست خودم را به خانه اش دعوت کنم، اما من اصلا دور و بر آدم های مشهور نمی گردم.»

این مجری زن آمریکایی در حالی این ادعا را مطرح کرده که پیش تر نیز مدل ها و برخی از چهره های اینستاگرام چنین ادعاهایی را طرح کرده اند اما رونالدو هم آنها را نادیده گرفته و گفته که این افراد به دنبال شهرت هستند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *