منهای فوتبال

عکس| اعتیاد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در اینستاگرام فاش شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار تصاویری از زندگی به ظاهر مرفه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در اینستاگرام پرده از اعتیاد او برداشت.

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی تاکید زیادی دارد که در برجی مرتفع در امارات زندگی می کند و این را مدام به دنبال کنندگانش یادآوری می کند.

همسر پرحاشیه مهدی قایدی به یکباره شاخ اینستاگرامی شده و اکنون بسیاری از هواداران فوتبال او را می شناسند.

همه چیز از یک تولد لاکچری برای ستاره معصومی شروع شد، سپس شایعه اختلاف سنی ۱۰ ساله با مهدی قائدی و به مرور زمان خبرهای دسته اولی که از باشگاه استقلال داشت.

بیشتر هواداران استقلال پیش تر برای دریافت تازه ترین اخبار از باشگاه همسر مهدی قایدی را دنبال می کردند اما این اواخر دیگر رفتار او حاشیه ای شده است.

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی که به نظر می رسد دیگر سوژه ای برای انتشار در اینستاگرام ندارد اخیرا عکس هایی از غذا و تنقلات خود در فضای مجازی منتشر می کند که همین موضوع از دید کارشناسان یک اعتیاد خطرناک به حساب می آید و با وجود اینکه در جامعه مورد نکوهش قرار نمی گیرد اما روح و روان و خانواده هرکسی را به هم می ریزد!

عکس لو رفتن اعتیاد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| اعتیاد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در اینستاگرام فاش شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس اعتیاد همسر مهدی قائدی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *