منهای فوتبال

فیلم| اجرای آیو و جیهوپ (بی تی اس) در برنامه پالت را تماشا کنید

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ اجرای مشترک آیو و جیهوپ J-Hope از گروه بی تی اس در برنامه پالت (Palette) به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در میان طرفداران BTS (آرمی ها) در اینستاگرام داشته است.

جیهوپ به عنوان مهمان در برنامه پالت شوی آیو حضور پیدا کرد و این دو خواننده باهم یکی از آهنگ های معروف را اجرا کردند؛ ویدیوی این اجرای مشترک در کمتر از ۲۴ ساعت صدها هزار بازدید گرفت.

J-Hope خواننده اهل کره جنوبی و عضو گروه موسیقی بی تی اس است که پس از جدایی موقت اعضای گروهش به صورت سولو به فعالیت های هنری خود ادامه می دهد.

فیلم اجرای مشترک آیو و جیهوپ در برنامه پالت شو که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم اجرای آیو و جیهوپ

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۲ دیدگاه ها

  1. واااای من هم ارمیم هم طرفدار ایو اقا چقدر با هم ترکیب خوبیو درست کردن خیلی خوشحال شدمممممم😁😁😁😁😁😁هر دوشون عالین با هم دیگه…. 🥺

    1. الان چه ربطی داره؟ 😐
      بی تی اس خیلی مشهوره و میتونه بره با هرکسی اهنگ بخونه یا بسازه به هیچکسم ربطی نداره که با کی بخونن ما فقط ارمی هستیم نه صاحب بایسمون یا بقیه اعضا الانم ت ک بایست کوکیه حقی نداری برایه کارهایی ک باید انجام بده یا میخواد انجام بده تو تصمیم بگیری خب؟
      تو و من و تمام ارمیا هیچ حقی نداریم تا وقتی یه کاره ای از اعضا نشدیم ما تصمیم بگیریم براشون
      مثلا من ک بایسم شوگاعع هیچ حقی ندارم براش تصمیم بگیرم یا مثلا بره با یه دختر یا زن بخونه که حالا خواننده باشن یا نباشن من ناراحت شم اتفاقا خوشحال تر هم میشم
      ولی ناموسا این تصمیم گیری برایه اعضا رو به عنوانه یه ارمی کنار بزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *