منهای فوتبال

فیلم| پیشنهاد ویژه شهربانو منصوریان به سجاد غریبی (هالک ایرانی)

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ شهربانو منصوریان قهرمان ووشو ایران با انتشار یک فیلم در اینستاگرام ضمن حمایت از سجاد غریبی پس از شکست عجیب هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی پیشنهاد ویژه ای برای او داشته است.

در این ویدیو شهربانو منصوریان با بیان اینکه متوجه ضعف سجاد غریبی در مبارزه بوکس او شده به هالک ایرانی پیشنهاد داد تا تنها دو هفته پیش از فایت جدید خود به باشگاه خواهران منصوریان برود تا آمادگی های بدنی و فنی لازم جهت انجام مبارزه را کسب کند.

فیلم حمایت شهربانو منصوریان از سجاد غریبی و پیشنهاد ویژه او به هالک ایرانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حمایت شهربانو منصوریان از هالک ایرانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. بایا فکر نون باشید خربزه ابه
    اینهمه بدبختی داریم
    من که دیگه اینو به چشم یه فکاهی وجوک تو مجازی نگاه میکنم
    شما هم خودشه ناراحت نکن به قول …
    در ضمن اون اقا نباید به یک خانم اینطور بی احترامی کنه
    زشته
    نمیگن عجب مردیه
    میگن چه بی نزاکت وبی تربیته

  2. برو گم شو ماده بی ارزش بی اخلاق ،خودت گوز فرض کردی زنیکه تو که کتک از یک مرد عادی خوردی وخواهرات ،نگوزی کسی نمیگه کجاست

  3. یعنی مملکت اینقدر قحط الرجال شده؟؟ بنده خدا این اگر قابل درست شدن بود به اندازه موهای سر خودش و شما مربی کاربلد بود که درستش کنه…
    امثال شما باعث این افتضاح شدید،اگر یکم دقت میکردی میدیدی دست های این بنده خدا بیشتر مناسب النگو بود تا دست کش بوکس …

  4. بی شرف بی غیرت شدی سوژه یه دنیا و آبروی ایران و ایرانی رو بردی به چه قیمتی؟؟؟؟؟ تففف تو شرف نداشتت. بهترین راه برات فقط اینه که سیانور بخوری و نشون بدی یه ارزن غیرت داشتی

  5. سلام ، اینجوری که بیشتر ضایعش کردید ، جریان این بابا مثل یک موتور سوار بود که چند سال پیش تعدادی اتوبوس بغل هم گذاشتند و گفتند بپر ، خودش میگفت نمیتونم ، اما احمقها اینقدر اصرار کردند که پرید ، پریدن همان و با سر توی شیشه اتوبوس و بعد بی پدر شدن فرزندانش ، بابا جون ول کن ، تیرت نکنند . اولا که تو بوکس بلد نیستی ، سر و صورتت هم که تا حالا بوکس نخورده ، برو تمرین کن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *