منهای فوتبال

فیلم| سوختن اکسید مس به رنگ سبز یا معجزه امام حسین (ع) در ماه محرم ۱۴۰۱

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از سوختن اکسید مس به رنگ سبز بر روی دیگ نذری ماه محرم ۱۴۰۱ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و عده ای به اشتباه فکر کردند این ماجرا معجزه ای از سوی امام حسین (ع) است.

در این ویدیو دیگ غذای نذری روی آتش قرار گرفته و شعله آن به رنگ سبز درآمده است که به همین علت افراد حاضر گمان می کنند که این اتفاق بر اثر معجزه رخ داده است.

البته از معجزات ماه محرم و امام حسین (ع) ویدیوهای زیادی منتشر شده و هیچ شکی در آن نیست اما در این فیلم که با عنوان «وقتی اکسید به رنگ سبز میسوزه» منتشر شده، صرفا یک واکنش شیمیایی حاصل از سوختن اکسید مس بوده که به رنگ سبز درآمده است.

امام محمد باقر (ع) فرمودند: پیامبر (ص) در خانه ام‌سلمه بود و به او سفارش نمود که کسی نزد آن حضرت نیاید؛ امام حسین (ع) آن زمان خردسال بود وارد شد. ام‌سلمه نتوانست جلو ایشان را بگیرد ولی دنبالش آمد. دید حسین (ع) روی سینه آن حضرت است و آن جناب گریه می کند و چیزی در دست دارد و آن را می بوسد.

پیامبر (ص) فرمود: ای ام‌سلمه! این جبرئیل است که به من خبر می دهد این حسین (ع) کشته می شود و این خاکی است که روی آن به شهادت می رسد آن را نزد خود نگهدار چون تبدیل به خون شد بدان حبیبم کشته شده است.

فیلم وقتی اکسید مس به رنگ سبز میسوزه و عده ای به اشتباه فکر می کنند معجزه شده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم اکسید مس به رنگ سبز میسوزه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. وقتی علم در جامعه گسترش پیدا نکنه نتیجه میشه این بابا امام حسین نمیاد رنگدانه بپاش روی شعله نذری که سبز بشه یکم فکر کنید بخدا ضرر نداره…

    1. دومین مشکل اینجاست که رنگ برزخی حضرت سید الشهدا “قرمز رنگ” است !

      رنگ امام حسن سبز است !!!

      رنگ برزخی امیرالمومنین هم طلایی است و…

      سومین مشکل : امام را باید به جنود عقل شناخت و برای جنبه روح القدوس بودن ایشان ما برایش عزاداری میکنیم تا به شادی عمیق برسیم(آدمیت،آرامش و عشق حقیقی) ، نه صرفا مسائل کودکانه دُنیوی

    1. اول باید اینو بگم که ادم هایی مثل سر دبیر دوزاری این سایت اراجیف میبافن به اعتقادات مردم بعد هم اخرش میگن ما به معجزه‌ی ماه محرم ایمان داریم.کدوم ظرف این فیلم مسی هست که اکسید بشه بعد هم اون اکسید بسوزه بشه سبز همه اون ظرون الومنیومی هست نه مسی میدونم مسئول …… این سایت نظر منو نمیزاره فقط نوشتم تا خدش بخونه و چند نفر ادم بیسوادتر از خودشم بیا زیرش بنویسن این یه عمل شمیایی هست که توی کل عمرشون نمیدونستن عمل شمیایی یعنی چی الان اینجا نظریه پرداز شدن.

      1. هم دیگش مسیه هم در دیگ چون مس فلزیه که زود اکسید میبنده و تا آتیشو روش میگیری سبز میسوزه چون قلم زنی کردم این ۱۰۰باری برام اتفاق افتاده البته اگر مسو قبل از تابیدن بسابی آتیشش کمتر سبز میشه ولی مس مونده نه سبزه سبزه

  2. من جای دیگه عکسهای خانمی که به سمت مردم حمله ور میشه رو دیدم اما چیزی نتونستم ازش در بیارم و نظری هم ندادم،اما چند نفر یه نظراتی داده بودن که یکی میگفت مشکل روانی داره،یکی دیگه میگفت بدون حجاب اومده تا خودنمایی کنه،اما خواهشاً با دقت فیلم رو دوباره ببینید،این خانم بخاطر سروصدای چندین نفر که با تمام قدرت به طبل ضربه میزنن و همچنین صدای اینهمه بلندگوی قوی که صداش تا چندین کیلومتر هم میرسه،عصبانی شده و به سمت چندنفر میره و مشخصه یه خواسته هایی داره که بخاطر سرو صداهای زیاد بود،چون خود من هم از دست بعضی از بچه های محل که از صبح زود شروع به طبل زدن و نوحه خوانی میکنن،این چه عزاداریه که باعث ناراحتی افراد مسن و بیمار و حتی آدم سالم میشه،اگه یکی تو ماه ها و روزهای عادی صدای ضبط ماشین بلند باشه هم جریمه میکنن هم ماشینش برا چند روز توقیف میشه و بدتر از همه،باندهای ضبط رو سوراخ میکنن،بخدا با چشم های خودم دیدم که پلیس همچین کاری کرده.اما درمورد رنگ سبز شعله ها،که ادعا میشه سوختن اکسید مس باعث اینکار شده،حالا اکسید مس کجای دیگ و وسایل جانبی هستش؟بعدشم از دیگ ها مشخصه که غذای نذری که میدن احتمال داره داخل مسجد باشه و اگرم خونه ی شخصی باشه به احتمال خیلی زیاد هر سال نذری میدن و سوال اینجاست که تو این مدت چرا همچین چیزی دیده نشده و با این سروصدای افراد حاضر تو این کلیپ میشه فهمید جعلی که اصلاً نیست،و اکسید مس هم اونجا چه کاربردی داره؟؟؟

    1. برادر ظروف مسی*******

      با توجه به فیلم اونطوری که از ظروف پیداست معلوم نیست که چند سال و چقدر مورد استفاده قرار گرفتند‌…..

      به مرور زمان اکسید شدن شکل میگیره
      حالا هم بعد این همه مدت یک طرف ظرف به طور کامل اکسید شده و چون به شعله برخورد کرده داره میسوزه و در نتیجه رنگ شعله به رنگ سبز در میاد

      یکذره منطقی فکر کنیم*

    2. سلام این کلیپ رو چندتا جوون شیطون ساختن و فیلم میگیرن و به زجه زدن خانم ها هم دارن میخندن،این فیلم من تو گروه های دیگه دیدم
      کار شیطنتت چندتاجوون که معلوم نیست الکل ریختن رو دیگ یا کار دیگه ای کردن
      باور کنین همینکه ما بااین‌همه خرافات و شرایط سخت جامعه هنوز زنده ایم خودش معجزه است

  3. در اینترنت جستجو کردم
    اکسید مس یک لایه ای سبز رنگ است که بر روی مواد مسی که در معرض عوامل اکسید کننده قرار میگیرد تشکیل میشود مثل زنگ زدن آهن که لایه ای زرد رنگ است و در واقع اکسید آهن است

    لکن چیزی به نام سوختن اکسید مس آن هم با رنگ سبز وجود ندارد
    و فیلم کاملا نشان میدهد که اکسید مس بر روی ظروف مسی وجود ندارد
    وعلت سبز سوختن شعله چیزی غیر از اکسید مس میباشد.

      1. از خشم شما نسبت به حفاظت از مقدسات بسیار خرسند شدم (#جنود عقل ،#روح‌القدس) ******

        اما ::
        دوست عزیز لطفا بدون علم کافی ، به جای امام معصوم حکم صادر نفرمایید(گناه کبیره)

    1. ✳بخاطر دفاع از مقدسات ایرانیان به شما افتخار میکنم (به عنوان برادر کوچک شما)

      متاسفانه پذیرش امام حسین (ع)حقیقی برای خرافه پرستان ضرر داره ★★★ سخن اصلی امام حسین :: بشتابید به سوی جنود عقل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *