منهای فوتبال

فیلم| نوحه خوانی مرد معتاد در دسته عزاداری کاربران فضای مجازی را شوکه کرد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از نوحه خوانی مرد معتاد در دسته عزاداری هیئتی در بهبهان خوزستان کاربران فضای مجازی را شوکه کرد و واکنش های مثبت فراوانی در اینستاگرام به دنبال داشت.

در این ویدیو فرد معتادی که به هیئت بهمئی ها در اسلام اباد بهبهان آمده است می گوید: میخواهم نوحه بخوانم. ابتدا افراد مسخره اش کردند اما پس از مداحی همه شگفت زده شدند و همه شروع به سینه زدن کردند.

فیلم کامل مداحی و نوحه خوانی مرد معتاد در بهبهان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم نوحه خوانی مرد معتاد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. این بنده خدا هرچی که هست دزد نیست مال تورو نکشیده بالا که باهاش دشمنی میکنی میگی معتاده،،،، بعد اگه هم باشه به چشم مریض باید نگاهش کنی. اونم آتش به جان و مال خودش زده آزارش به کس دیگه نرسیده که. همین قدر وجودش رو داشت اومد این شبها رو خوند… دمش گرم. بجای تهمت زدن بهش واسش دعا کنید عاقبت بخیر بشه به حق همین شبهای عزیز.. فدای همتووووووووون
    🙏🙏🙏

  2. عزیز دل دوستانی که میگن این بنده خدا معتاد حتی شما که در سایتت قرار دادی و سر تیتر مطلب زدی معتاد فقط بگید ببینم کی از این بنده خدا تست اعتیاد گرفتید که اینجوری مطمئن معتاد نام می‌برید از این بنده خدا ….!!!!! واقعا شرمنده ام از این همه ، ادعا که ما مردم داریم اما مثل نفس کشیدن خیلی ساده و راحت قضاوت میکنیم ،!!! خیلی راحت دروغ میگیم ،!!! __یکی رو=( معتاد میکنیم ،اون یکی و دزد ، یکی دیگرو ، روسپی ، زن بد کاره ، ) خلاصه که هرچی دوست داریم میگیم …. راستش از خودمو از این مردم بدم اومده ، باور کنید ما انسانهای خوبی نیستیم . آرزو میکنم که به اصل خودمون برگردیم و به همه (_ادم ها و به اب ، خاک ، درخت ، حیوانات به همه چی احترام بزاریم_) همه موفق باشید دوستتون دارم !!!!…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *