منهای فوتبال

فیلم| ولاگ شوگا بی تی اس (BTS) کار با چوب در نجاری با زیرنویس فارسی چسبیده را تماشا کنید

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ولاگ کار با چوب در نجاری شوگا یکی از اعضای بی تی اس به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام در میان BTS آرمی ها تبدیل شده است.

در این ویدیو که با زیرنویس فارسی چسبیده به منتشر شده است، شوگا خواننده گروه هفت نفره بی تی اس (BTS) زندگی روزمره خود برای کار با چوب در نجاری و ساخت قطعات چوبی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

مین یون گی با نام هنری شوگا خواننده موسیقی و ترانه سرای اهل کره جنوبی و عضو گروه BTS است که جزو محبوب ترین خوانندگان در میان نوجوانان در سراسر جهان از جمله ایران است.

فیلم کامل ولاگ کار با چوب شوگا (بی تی اس) در نجاری با زیرنویس فارسی چسبیده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم ولاگ کار با چوب شوگا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

      1. خو این سلیقه ی هرکسیه، یکی پاو دوست داره از سنتی بدش میاد، یکی رپ دوست داره پاپ کوش نمیده، یکی کلا سنتیه، خو باید به همدیگه احترام بزاریم، من خودم از همه چیز گوش میدم، اونم از بی تی اس خوشش نمیاد، خو نیاد، قرار نیست که همه ارمی باشن

      2. ببین عزیزم من آرمی‌ام و از ۱۸ سالگیم تا الان حداقل ۶ ساله که بی‌تی‌اس رو می‌شناسم و حمایتشون می‌کنم ولی خیلی برای خودم متاسفام که با امثال تو، تو یک فندوم هستم:) گند زدین تو فندوم و باعث شدین اکثریت فکر کنن همه‌ی ما مثل تو، همینقدر نامحترم و تعصبی و وحشی! هستیم. طرف بی احترامی نکرده فقط اومده نظرشو گفته که از پسرامون متنفره و قطعا کارش درست نبوده چون نظرشو نپرسیدیم ولی کار تو صد برابر زشت و زننده‌تر هست که بهش توهین می‌کنی؛ می‌تونستی فقط چیزی نگی یا محترمانه بگی که نظرشو واسه خودش نگه داره. بی‌تی‌اس همیشه ادمای محترمی بودن و در پاسخ به بی‌احترامی‌ها همیشه مودبانه و قاطع رفتار کردن، نمی‌دونم چجوری اسم خودتون رو آرمی گذاشتید درحالی که دارین گند میزنین به اعتبار بی‌تی‌اس و طرفدارای واقعیش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *