منهای فوتبال

فیلم| آهنگ تهیونگ در لایو تولد جونگ کوک (بی تی اس) در سال ۲۰۲۲

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از بازخوانی و کاور آهنگ تهیونگ در لایو تولد جونگ کوک از اعضای گروه موسیقی بی تی اس در سال ۲۰۲۲ به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام در میان BTS آرمی ها تبدیل شده است.

در این ویدیو که از لایو جونگ کوک به مناسبت روز تولدش ضبط شده است، این خواننده گروه بی تی اس (BTS) لحظات شادی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

جونگ کوک خواننده موسیقی و ترانه سرای اهل کره جنوبی متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ و کوچکترین عضو گروه BTS است؛ او از جمله محبوب ترین خوانندگان در میان نوجوانان در سراسر جهان از جمله ایران است.

فیلم کامل آهنگ تهیونگ در لایو تولد جونگ کوک (بی تی اس) در سال ۲۰۲۲ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم لایو تولد جونگ کوک ۲۰۲۲

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. تولدت مبارک پسر صدا طلایی عزیز دل آرمی
    خرگوش کوچولوی ما 🔥⭐💫
    ولی باید بگم جونگکوک خیلی عاشقه تهکوک انکار نشدنیه 💚💜مثل همیشه تمام احساساتشو به چالش کشید و این برای من همیشه زیادی خاص بوده چشماش برق میزنه
    ستاره های توی چشماش اصلا نمیتونمش ⭐💫
    دوستت داریم کینگ 🐰🐇🔗⛓🔗

  2. عزیزم… خیلی کیوته قربونش برم😍😍😍
    فقط میگم جونگ کوک عزیزم سعی کن بیشتر پیشرفت کنی… تو هنوز جا برای پیشرفت داری دست از آرزوهات نکش… درکل مثل ما ایرانیا نباش… که مجبوریم بخاطر عقاید کشورمون دست از آرزوهامون بکشیم… موفق باشی گلم تولدت مبارک(البته پریروز بود… میدونم چندان تو اینستاگرام و تلگرام و نماشا و آپارات برات تبریک تولدو کلیپ درست کردم گلم میدونم که نمیتونی ببینیشون ولی برا شادی دل آرمی ها درست کردم❤️❤️❤️🤗🤗😘😘)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *