فوتبال ایران

دلیل محرومیت سعید آقایی از زبان رئیس کمیته انضباطی

به گزارش دیلی فوتبال؛ رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره صدور دستور موقت برای سعید آقایی بازیکن سپاهان گفت:

آثار تخریبی رفتار صورت گرفته آن قدر بالا بود که چاره‌ای جز این اقدام باقی نبود.

حسن زاده درباره صدور دستور موقت برای سعید آقایی بازیکن سپاهان اظهار داشت:

با توجه به حساسیت‌های فصل گذشته در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، برای از بین بردن این حساسیت‌ها که می‌توانست باعث بروز مشکلاتی شود فدراسیون اقداماتی را در روزهای گذشته انجام داد. برای مثال، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به دو باشگاه هشدار داده و اعلام کردند که در آستانه دیدار رفت دو تیم از هرگونه رفتار تنش‌زا خودداری کنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد:

ماده ۷۱ مقررات انضباطی می‌گوید هیچ عضوی از خانواده فوتبال حق ندارد با رفتار خود و به هر روش موجب تشویش اذهان شود. این پست شروع یک تقابل حاشیه‌ای میان هواداران دو تیم بود و طبق ماده ۱۰۰ راهی جز دستور موقت برای آن متصور نبود.

وی افزود:

انتظار می‌رفت که در این باره رعایت کامل جوانب امر صورت می‌گرفت و وقتی بازیکنی با نهایت اهانت به باشگاه دیگری پست می‌گذارد، باشگاه آن بازیکن باید قبل از گلایه از دیگران با بازیکن خودش برخورد می‌کرد که چرا جو را متشنج کرده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه اقدام بازیکن سپاهان که جو این بازی را متشنج کرد، تحریک‌آمیز بود، گفت:

اگر کمیته انضباطی به فوریت وارد عمل نمی‌شد، آثار و تبعات چنین رویکردی را باید فردا و فرداها در ورزشگاه‌ها مشاهده می‌کردیم.

وی تأکید کرد:

در واقع کمیته انضباطی آثار تخریبی رفتار صورت گرفته را آن قدر بالا می‌دانست که چاره‌ای جز این باقی نمی‌ماند.

منبع: ایرنا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *