عکس

عکس| توهین افشین پیروانی به نفتت مسجدسلیمان: استوری اینستاگرام مدیر پرسپولیس جنجال به پا کرد

به گزارش دیلی فوتبال؛ افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری توهین آمیز به حواشی بازی سرخپوشان با نفت مسجدسلیمان واکنش نشان داد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در این استوری اینستاگرامی که جنجال به پا کرده ضرب المثلی توهین آمیز نسبت به اظهارات مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان به کار برده است.

افشین پیروانی در پی حاشیه های مطرح شده در خصوص ماجرای «رفتن به رختکن داوران» در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تصویر زیر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

عکس استوری اینستاگرام افشین پیروانی و توهین به مدیران تیم نفت مسجدسلیمان را در دیلی فوتبال تماشا کنید.

عکس| توهین افشین پیروانی به نفتت مسجدسلیمان: استوری اینستاگرام مدیر پرسپولیس جنجال به پا کرد

توهین افشین پیروانی به مسئولان نفت مسجد سلیمان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. از آدم بی سوادی مثل پیروانی که تیمای رقیب رو با رنگ شورت آنالیز میکنه دیگه بیشتر از این انتظار نمیره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  2. من از حرفای سخیف بی ادبانه افشین خسروانی شرمنده ام ؟ یروز گل محمدی یروز افین خسروانی یروز علی کریمی بزدال ؟؟ اینها اعتبار ن یعنی!!!!!!!!!!

    1. توپرسپولیسی نیستی توکیسه کش واجبین فروشی اگه پرسپولیسی بودی به دیگران بی احترامی نمیکردی گوسفندتیمای بزرگ همیشه دشمناش خردوحقیرن توهم که بهتربری پیش ششتقلالیاصفاکنی ازگل

  3. جناب آقای پیروانی استوری جالبی گذاشتند!!!!
    اگر ایشان در کنار فوتبال اندکی اهل مطالعه تاریخ فوتبال این سرزمین هم بودند متوجه می شدند فوتبال ایران از کجا شروع شده و مرکز تاریخ و آغاز تمدن ورزش فوتبال این کشور از کجا بوده. جناب پیروانی تاریخ ساخت ورزشگاه مسجد سلیمان که شما و تیم پرسپولیس در آن بازی کردید سال ۱۹۰۸ مصادف با ۱۲۸۷ شمسی است و تاریخ ساخت ورزشگاه آزادی سال ۱۳۵۰ شمسی است.
    یعنی ۶۳ سال قبل از اینکه شما ورزشگاه دیده باشید این شهر صاحب فوتبال بوده.
    راستی زمانی که تیم منچستر یونایتد و سایر تیم های مطرح اروپایی به ایران می آمدند و در همین شهر مسجد سلیمان فوتبال بازی می کرد شما هم بودید!!!!!!
    آری بهتر است اینگونه بنویسیم و بخوانیم که با نام بردن از مسجد سلیمان یادمان می آید که تاریخ، تمدن و ریشه فوتبال خود را فراموش نکنیم!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *