منهای فوتبال

خودکشی یک دختر هوادار بی تی اس در ایران به علت مخالفت خانواده برای مهاجرت به کره جنوبی

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ یک دختر نوجوان هوادار بی تی اس در اقدامی عجیب و به علت مخالفت خانواده اش برای مهاجرت به کره جنوبی اقدام به خودکشی کرد.

بر اساس اطلاع منبعی که نخواست نامش فاش شود، بامداد امروز (پنجشنبه) پیکر نیمه جان دختر ۱۶ ساله ای که با خوردن چند قرص مسکن اعصاب و روان دست به خودکشی زده بود راهی بیمارستانی در تهران شد.

بنا به گفته این منبع آگاه خوشبختانه با اقدامات پزشکی صورت گرفته این دختر نوجوان از مرگ نجات پیدا کرد اما پدر و مادر او در شوک فرو رفته اند.

پدر و مادر کیمیا علت خودکشی دخترشان را مخالفت آنها با مهاجرت او به کره جنوبی عنوان کردند؛ مهاجرتی که به گفته پدر و مادر بهت زده، کیمیا تحت تاثیر فعالیت بلاگرهای ایرانی فعال در کره جنوبی در اینستاگرام و علاقه زائدالوصف به گروه موسیقی بی تی اس تصمیم به آن گرفته بود.

پدر کیمیا می گوید بارها به او متذکر شدم: اینگونه تصمیم ها برای تو زود است و چند ویدیوی پر زرق و برق از کره جنوبی که در فضای مجازی دیده ای ملاک مهاجرت نیست؛ حداقل نیاز هر کشوری برای زندگی زبان آن کشور است، تو مگر کره ای بلدی؟!

وی (با گریه) خاطرنشان کرد: هربار که بحث بالا می گرفت چند کلمه ای دست و پا شکسته به زبان کره ای می گفت و چند فیلم در اینستاگرامش به من نشان می داد که در آن دخترهای ایرانی در کره جنوبی مشغول به خوانندگی و آرایش و… بودند.

گفتنی است، رواج گسترده موسیقی کی پاپ در میان نوجوانان ایرانی که عمدتا طرفدار گروه بی تی اس هستند به شکل روز افزون در حال افزایش است و مسئولین فرهنگی و خانواده ها لازم است به جای بهت و حیرت زدگی از این موضوع تلاش خود را بر آن بگذارند که محتوای موردعلاقه این نسل را در همین کشور تولید کنند و همچنین بر فعالیت مجازی فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند.

نوجوانان و جوانان هوادار گروه BTS یا اصطلاحا بی تی اس آرمی ها هم باید در نظر داشته باشند افراط و زیاده روی در تغییر تفکرات و سبک زندگی موجب عقب ماندگی و بطالت شده و عواقب ناخوشایندی در پی خواهد داشت که ممکن است تا سالیان سال بر زندگی خانواده و اطرافیان اثرگذار باشد.

عکس گروه موسیقی کره ای بی تی اس (BTS) که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

خودکشی یک دختر هوادار بی تی اس در ایران به علت مخالفت خانواده برای مهاجرت به کره جنوبی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

ماجرای خودکشی هوادار بی تی اس در ایران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. اولاً بیتی است چاغو زیر گردن کسی نداشته که فلان کار رو بکنه
    دوماً اینجوری اسم بی تی اس و کثیف نکنین چون یه آرمی واقعی خود کشی نمیشنه
    سوما بی تی اس سه ماه یه بار آمریکا کنسرت میزاره(البته الان نه چون هیچ جا نمیزاره)
    چهارما اگر به خاطر ایران نبود خود کشی نمی‌کرد چون بی تی اس اینجا هم کنسرت میزاشت و مجبور به مهاجرت برای کنسرت نمی شدی !!
    پس مقصر اصلی بازم خودتونید

  2. سلام اینکه دوست عزیزی گفتن بی تی اس نیومده چاقو زیر گلوی این دختر بزاره درست اما شنیدین میگن با پنبه سر میبرن؟ حتی خود شوگا تو موزیک ویدیو هگوم میگه ما برده یوتیوب و فیلیکس هستیم حتی نامجون تو یکی از لایوای اخیرش گفت تو این ۱۰ سال همه چیز رو تو خودم ریختم این آدم ها صرفا نقش دلقک‌ها و بازیچه‌های افرادی مثل بنگ شی هیوک و از اون بالاتر سرما‌یه‌گذارای یهودی هستن درضمن احتمالا تو آهنگ Seven و ۳d jk هم گفته خودتو دوست داشته باش یا هفت روز هفته نماز بخون؟؟؟؟هه

    1. اهنگ های انگیزشی بی تی اس که خیلی هستن شما love yourself رو نمیبینی مشکل خودته.
      هر کدوم از اعضا سبک خاص خودشون رو دارن اینکه جونگکوک ۳d و seven رو خونده بخاطر طرفدارای این سبک‌خونده که خیلی هم رایجه.
      شما نگران این مسائلی بهتره جلوی همون اهنگ های فارسی امثال ساسی و … رو بگیری.

  3. الان میخواید بگید بخاطر بی تی اس بودههه
    ن اصلا اینطور نیست من ۷ ساله ک اخبار و حواشی این گروه رو پیگیری میکنم و ب حساب فن این گروه میشم ولی هیچ وقت این گروه نگفته بیاید کرههه
    اونا تو کل جهان کنسرت گذاشتن بجز ایران این خانم میتونسته بره امریکا ک بی تی اس ۳ ماه یبار اونجا کنسرت میزاره
    با اسم بی تی اس چ کارها ک نمیکنن

  4. من عاشق گروه های کره ای هستم و اصلا از سبک آهنگ ایرانی خوشم نمیاد و اصلا کاری ندارم اما اینکه پدر و مادرم نذارن برم کره نمیام خودم به خاطرش بکشم به جاش میرم به یک کشور دیگه چون میدونم مادر وپدرم صلاحیت من رو می خوان نمیخوان من اذیت بشم

  5. من خودم از این گروه بی تی اس خوشم نمیاد ولی دلیل نمیشه چون دختر اینا اینکارو کرده تقصیر بی تی اس باشه اونا که نیومدن چاقو در گلوش بزارن بگن باید بیای کره…به اینجور ادما میگن جوگیر و به کسی هم مربوط نمیشه در ضمن کشور ما کلا با کره ی جنوبی و موسیقی کره ای یا همون کی پاپ مشکل داره

  6. لطفا اینجور خبرا رو نگذارید به این دلیل که بقیه فک میکنن بی تی اس باعث این چیزا میشه . در صورتی که خیر ،اینطور نیست. من خودم به عنوان یه فرد بالغ که بی تی اس رو دنبال میکنم بی تی اس هیچوقت نمیگه برای ما بیاید کره . پیام بی تی اس همیشه و همیشه تلاش در راه کاراتون و دوست داشتن خودمون بوده. بستگی به جنبه و ظرفیت فرد داره که چیکار میکنه . من خودم تمام منبع انگیزه م برای بیزینسم بی تی اسه ، چون خودشون با تلاش به اینجا رسیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *