منهای فوتبال

فیلم| همایون شجریان در کنسرت استرالیا با عکس مهسا امینی روی صحنه رفت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از روی صحنه آمدن همایون شجریان در کنسرت استرالیا با عکس مرحومه مهسا (ژینا) امینی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که از کنسرت استرالیای همایون شجریان منتشر شده است، این خواننده ایرانی برای ابراز همدردی با خانواده داغدار مهسا امینی با عکس او روی صحنه رفت.

فیلم روی صحنه رفتن همایون شجریان در کنسرت استرالیا با عکس مهسا امینی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم عکس مهسا امینی در کنسرت همایون شجریان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. حیفاز هنرمندهای ماکه خودشان راهمانند کهنه های حیض به دست بازیگران خائن ووطن فروشی که دربدبختی وافسردگی بادشمنان انسانیت وآزادگی که خادمین شیطانندزندگی پرآشوب دارندودرآرزوی لحظه ای آرامش وبرای فراراز اون زندانی که خودشون براخوشون درست کردند وپشیمونندحاضرند خیانت کنند که میکنند،داده اند چه ازسلبریتیهای تلوزیون وسینما تا ورزشکار وخواننده وغیره… وفکرمیکنن کاردرستی انجام میدهند، نه اینطور نیست هنرمندهای که دیگر به چشم ملت معاند وخائنینی بیش نیستین، ملت ۸۵میلیون نفرند اماتک تک شما عندالله طرفداران سینه چاکتون یه فرغون هم نیستند ودوستداران شما همش به تعداد نفرات کنسرتهاتون اند، راه غلط رفتن تازمانی که به اشتباه پی ببرین وبرگردین هیچ مانعی نداره، امااصرار ورزیدن درآن میشودسوختن دردنیا وآخرت، خودانید

  2. خیلی علاقه داره راه پدرشو اداره بده. میخواد با طرفداری از مهسا امینی که هیچ شناختی هم ازش نداره بین مردم کشورهای دیگه طرفدار پیدا کنه. یک آدم بی شخصیت و سطح پایین و ترسو با آهنگهایی که فقط خودش باید گوش کنه چون قابل شنیدن نیست.

  3. با سلام، اینکه ایشون با هم وطن خود همدردی می‌کنه خوبه ولی آیا شهیدان هم وطن ایشون نیستند که برای دفاع از مال و جان ما با اشرار شهید میشن ، ای کاش در کنسرتهاشون یادی هم از اونها بکنند که همین هفته پیش شهید عزیزمون چند تا خیابان اون طرف تر از ما با قمه دزدان به طرز وحشیانه ای از پا در اومد و شهید شد. و این همه هم بازتاب رسانه ای نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *