منهای فوتبال

فیلم| صحبت های جنجالی حسن عباسی: علی کریمی و فوتبالیست ها به فکر بی حجابی زنان خود هستند نه مهسا امینی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره نقش علی کریمی و فوتبالیست ها در ترویج بی حجابی زنان و همچنین حوادث پس از مرگ مهسا امینی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که از سوی رسانه ها به اشتراک گذاشته شده است، حسن عباسی می گوید علی کریمی و دیگر فوتبالیست هایی که از اغتشاشات پس از فوت مهسا امینی حمایت کرده اند به فکر دفاع از وضعیت بی حجاب زنان خود هستند نه درگذشت مهسا (ژینا) امینی.

فیلم صحبت های جنجالی حسن عباسی علیه علی کریمی و دیگر فوتبالیست ها در پی حمایت از اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم سخنرانی حسن عباسی درباره اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. آقای حسن عباسی یکی از ایرادات من هم از اول تا حالا همین بوده که چرا اینقدر اختلاف ولی چرا اون موقع که کشاورزهای اصفهان اومدن و آب طلب کردن تا کار کننن نیومدی گلو پاره کنی ؟ اون موقع که کارگرهای هفت تپه را در احقاق حق کتک زدند و بازداشت کردند ، اون موقع که بازنشسته هایی که به قول جوانها این انقلاب را بوجود آوردن به ضرب باتون و تهمت زدن ، اون موقع که میلیارد میلیارد پول این مردم بدبخت را آقازاده ها بردن و خوردن نیومدی خودت را جر بدی و از حقشون دفاع کنی ؟ خوب وقتی تو و امثال تو از حق مردم دفاع نمی کنی این روز و حال پدید میاد .

  2. علی کریمی و امثال ایشون که دزدی و اختلاس نکردن پول مردم رو هم نخوردن زحمت کشیدن و از ورزش پول در آوردن کسی حق اینو نداره که بگه پول حلال خودشون رو چجوری خرج کنن ببینین میدونین علت اصلی این همه بدگویی راجب کریمی چیه آقای کریمی به اینکه کسی مثل تاج که پرونده قضایی داره و هنوزم پرونده بازه چرا میاد تو انتخابات فدراسیون شرکت میکنه و اصلا چرا باید به همچین آدمی صلاحیت شرکت بدن اعتراض کرده و این کار آقایون رو ناراحت کرده واسه همین دارن براش پاپوش درست میکنن
    راستی کسی نیست بگه آقای عباسی راه شهادت که بازه چرا خودت تشریف نمیبری اون بالا

    1. برو مردک مگه چه کار کرده فوتبال بازی کرده ورزش کرده برای خودش کرده .ما فوتبالیست نمی خواهیم این کشور دکترومهندس و معلم کم داره .نه چهارتا لاشی مثل علی کریمی و باقری و مهران مدیری که دستشون فقط فساد پنهان شده.چرا نمی گذارن چهارتا جوون که حقشون هست بیان فوتبالیست بشن یا بازیگر مافیای فوتبال و بازیگری باید نابود بشه کسانی امثال خاوری هم از جاسوس های وهابیت و آل سعود و یهود بودن و هستن و هنوز هم داریم منتظر ضربه زدن هستن

  3. یه سوالی که پیش میاد اینه که تا حالا دیدین مدعیانی مثل عباسی و حامیانش که همیشه جلوی مردم ایستادن حتی برای یکبار به خاطر دزدی و فساد مسئولی تجمع کنن یا اینجوری که تو کوچه و خیابون با مردم برخورد میکنن با اونها برخورد کنند؟!
    یا حتی طلب پاسخگویی از مسئولینی بکنن که وقت انتخابات وعده میدادن و بعدش به روی خودشون هم نمیارن!

  4. حاج آقا نگران فسادهای چند ده هزار میلیاردی و تورم و بدبختی و سانسور و قوانین خشن و زوری حکومتی نیست، اما یکی مثل علی کریمی جانب مردمو بگیره، خونش به جوش میاد و وا مصیبتا سر میده !

  5. دمت گرم
    خوب زدی تو پوز بی غمهایی مثل علی کریمی سردار آزمون
    مهران مدیری و اخیرا کریم باقری د یگر سلبریتیها

  6. خدایی حرف حق جواب نداره، دمش گرم با وجود اینکه میدونه با این حرفها کلی هجمه میاد روش، ولی حرف حقشو میزنه! منم همینطور فکر میکنم چرا باید یه بازنشسته که سی سال عمرشو برای مملکتش صرف کرده، آخر عمری محتاج مخارج زندگیش باشه ولی مرفه یین بی درد حقوقهای میلیاردی بگیرن؟ آقای رئیسی تو باید به عنوان مدعی عدالت پاسخ بدی!

    1. اخه الدنگ دو هزاری ما با امسال تو شدیم ۸۰ میلیون که وضع مملکت اینه.علی کریمی اگه ثروت داره از هنرشه.بدبختی اونجاییکه ک مسئولین مفت خورییکه هیچگونه خروجی مثبتی واسه این مردم نداشتم هزاران میلیارد پول از سرمایه این مملکت دزدیدن کسی خم به ابرو نیورد

      1. با بی‌سوادهایی مثل تو شدیم ۸۰ میلیون. امسال نه مجید جون امثال
        علی کریمی برای شما بی‌سوادها بت هست که می‌پرستید. از کی تا حالا توپ بازی کردن شده هنر که بابتش از بیت‌المال کلی پول بدن؟!!

    2. احمد آقا واقعا فکر میکنی عباسی و امثال ایشون دلشون ب حال من و تو میسوزه البته شما راست میگی تفاوت حقوق من و شما با افراد مفت خور و اختلاس گر خیلی زیاده ولی کسی مثل کریمی که از هنرش پول درآورده با کسی ک اختلاس و دزدی و مال مردم خوری کرده از زمین تا آسمانه میدونی چرا این بابا داره داد میزنه چون بهش چیزی نرسیده
      امثال این آقا زیادن یه زمانی خاوری هم جلو اتاقش نوشته بود با وضو وارد شوید این آقا داره به همه توهین میکنه
      اگه این آقا راست میگه و در شهادت هنوز بازه چرا خودشون تشریف نمیبرن پیش بچه های بالا
      تو فیلم اخراجی ها یه جا به یکی میگن چرا ۸ ساله جبهه نمیری یارو میگه اگه خدا بطلبه میرم
      افرادی مثل عباسی فقط بلدن حرف بزنن هیچ عملی ندارن اگه دلشون برا من و شما میسوزه چرا مثلا در مورد مسوولینی که ۹۱ هزار میلیارد اختلاس کردن موضع نمیگیره و داد و هوار نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *