منهای فوتبال

عکس| واکنش متفاوت شاهرخ استخری به مرگ مهسا امینی تحت فشار براندازها

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ شاهرخ استخری بازیگر سابق تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرام به ماجرای غم انگیز مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد؛ واکنشی متفاوت که برآمده از فشار چند روزه به اصطلاح براندازها بر روی این چهره سرشناس است.

این بازیگر سابق تلویزیون با تاکید بر اینکه که در غم فوت مهسا امینی بسنده کردن به یک پست سیاه و سفید برایش شرم آور است، نوشت: یه عده دارن این سکوت رو اشتباه تعبیر میکنن، خیلی چیزا رو نگفتم تا الان؛ نمیتونم بگم دیگه کار نمیکنم چون من ۵ ساله که دیگه برای تلویزیون کار نمیکنم؛ من هم کنارتونم!

طی چند روز گذشته جریان سیاسی به اصطلاح برانداز تمام تلاش خود را برای فشار به سلبریتی ها در جهت حمایت از آشوبگری عده ای خاص به بهانه مرگ مهسا امینی به کار گرفته اند.

عکس واکنش شاهرخ استخری به ماجرای فوت مهسا امینی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش متفاوت شاهرخ استخری به مرگ مهسا امینی تحت فشار براندازها

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

واکنش شاهرخ استخری به مرگ مهسا امینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. با این کارهاشون فقط خودشون رو از چشم مردم انداختند ، نوشته برای همسرم برای خواهرام برای دخترام…مشتاقم ببینم واقعا می‌ذاره خانواده‌اش برهنه برن تو خیابون یا نه.

  2. قیامی که با نیت بی بند و باری رواج مشروبات الکلی و زیر پا گذاشتن غیرت مردان این سر زمین نسبت به نوامیس باشه هرگز به نتیجه نمیرسه اگر برای اقتصاد و گرفتن حق واقعی بود نتیجه میداد اما چون برای چیزهای بیهوده مثل کشف حجاب بود هرگز به جایی نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *