عکس

عکس| واکنش وحید امیری به مرگ مهسا امینی و حمایت از علی کریمی: مخالف آتش زدن پرچم ایران هستم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ وحید امیری، بازیکن پرسپولیس و تیم ملی ایران با انتشار یک استوری در اینستاگرام ضمن حمایت از علی کریمی در خصوص آنچه شنیدن صدای مطالبات دلسوزانه او عنوان کرده به ماجرای مرگ مهسا امینی و حوادث پس از آن واکنش نشان داد.

در متنی که وحید امیری به اشتراک گذاشته است، این بازیکن بااخلاق ایرانی با تاکید بر اینکه عده ای خواب تجزیه ایران را می بینند، نوشت: من هم برخورد بد گشت ارشاد [با مهسا امینی] را نمی پسندم و اعتقاد دارم که حاکمیت حتما باید در مورد این مسئله راهکاری پیدا کند ولی مخالف آتش زدن پرچم کشورم هستم.

عکس واکنش وحید امیری به ماجرای مرگ مهسا امینی و حمایت این بازیکن از علی کریمی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش وحید امیری به مرگ مهسا امینی و حمایت از علی کریمی: مخالف آتش زدن پرچم ایران هستم

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

واکنش وحید امیری به حوادث پس از مرگ مهسا امینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

    1. فقط از حامیان دولت _افراد اندکی مثل امیری با فهم ومنطق هستند ودروغ نمیگن_چون امیری از دروغ وقیامت وخدا میترسه_واکثرشون متأسفانه عین مسولین وعین اخبار شبکه ۶خبر فقط دروغ وسرپوش رو حقیقت نیزارن ومخفی کاری وسانسور و حیله گری ودروغ وفیلتر کردن حقیقت کارشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *