فوتبال ایران

واکنش نیما نکیسا به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی: تخریب اموال عمومی جزو حقوق شهروندی است؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی ایران در مصاحبه ای با انتقاد از رفتار برخی سلبریتی ها نسبت به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد.

نیما نکیسا در مصاحبه خود گفت: ابتدا درگذشت مهسا امینی را به خانواده داغدار او تسلیت می‌گویم، همه ما داغدار از دست رفتن این عزیز و عزیزان دیگری که برای حفظ امنیت کشور جان شان را فدا کردند، هستیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان برخی بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در کشورهای دیگر که دم از دموکراسی و آزادی بیان می‌زنند، این کار فقط شعار است؛ همین که برخی بازیکنان خارجی که از پول ایران استفاده می‌کنند و نظر خودشان را هرچند علیه ایران بیان می‌کنند، آیا این نشان از دموکراسی در ایران نیست؟ آیا اغتشاش و تخریب اموال عمومی و مردم که در نهایت باید از جیب خودمان دوباره تهیه شود، نامش دموکراسی و رعایت حقوق شهروندی است؟ من این چیزها را نمی‌پسندم.

واکنش نیما نکیسا به حوادث پس از مرگ مهسا امینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. یکی مثل علی کریمی و احسان کرمی که وطن خودشونو میفروشن یه عده کورم دنبالشون یکی مثل اقای نیما نکیسا بدون هیچ چشم داشتی حرف حق میزنه خیلی مردی علی یارت

  2. تو برهه ای که کسی جرات نداره نظرشو بگه که اگه اظهارنظر کنه یه عده روشنفکر ۱۶,۱۷ ساله یا فحش میدن بهش یا جیره‌خوار نظام معرفی میکننش نیما نکیسا با شجاعت اومد نظرشو درست و منطقی گفت
    دمتگرم نیما…👌👌👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *