عکس

عکس| واکنش عادل فردوسی پور به اعتراضات دانشجویان دانشگاه شریف

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ صفحه منتسب به عادل فردوسی پور در اینستاگرام با انتشار متنی به اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف واکنش نشان داد.

در این پست اینستاگرامی، عادل فردوسی پور با تاکید بر اینکه همواره مشوق دانشجویان برای ماندن در ایران و ساختن فردایی بهتر بوده نوشت: امیدوارم هرچه سریعتر دانشجویان بازداشت شده آزاد شوند و با رعایت حق آزادی بیان و اندیشه در فضایی امن و آزاد و به دور از خشونت، شرایط تشکیل کلاس ها فراهم شود.

گفتنی است، روز گذشته (دوشنبه) عده معدودی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در تجمع اعتراضی محوطه این مجموعه آموزشی شعارهای هنجارشکنانه سر دادند که با ورود نیروهای حافظ امنیت تعدادی از آنها بازداشت شدند؛ همچنین کلاس های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عکس واکنش عادل فردوسی پور به اعتراضات دانشجویان دانشگاه شریف که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش عادل فردوسی پور به اعتراضات دانشجویان دانشگاه شریف

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

توضیحات عادل فردوسی پور درباره حوادث دانشگاه شریف

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. یعنی وایستین هرکی هر غلطی کرد و کشت و زد و شکست و فحش داد به اسم ازادی فقط مثل گاو تماشا کنین و بذارین راحت باشن.جمع کن خودتو بابا همپای داعشیا تو روز روشن آدم سر میبرن.حالا تو این وسط میخوای بگی خیلی شیک و روغنفکری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *