منهای فوتبال

فروش فوری محصولات ایران خودرو در مهر ۱۴۰۱؛ خرید ۴ ماشین با قرعه کشی

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از آغاز مرحله ۳۸ فروش فوری محصولات ایران خودرو با قرعه کشی در مهر ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی خودروهای موجود در سی و هشتمین مرحله قرعه کشی خرید ماشین از ایران خودرو پرداختند.

با حذف سامانه فروش یکپارچه خودرو، شرکت ایران خودرو به عنوان تنها شرکتی که باید فروش محصولات را به صورت قرعه کشی انجام دهد طرح فروش فوری ۴ محصول خود را از امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ آغاز کرد.

خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک ۴ محصول شرکت ایران خودرو در مرحله ۳۸ قرعه کشی خودروهای داخلی با قیمت کارخانه هستند.

گفتنی است، شرایط و ضوابط ثبت نام در طرح مهرماه ایران خودرو به همراه قیمت خودرو های موجود در سی و هشتمین مرحله قرعه کشی، در سایت این شرکت قابل مشاهده است.

همچنین سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال بروزترین لیست قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایران خودرو و سایپا را برای مخاطبان ارائه کرده است.

عکس طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در مهر ۱۴۰۱ و قیمت مصوب سی و هشتمین مرحله قرعه کشی ماشین که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

فروش فوری محصولات ایران خودرو در مهر 1401؛ خرید 4 ماشین با قرعه کشی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۱

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. به پدر و مادرتان لعنت با ماشین هاتون و قرعه کشی تون که خون مردم رو تو شیشه کردید .نمی‌دونم کی و چه کسانی از شماها حمایت میکنند که تو جهانی که تمام کمپانی های بزرگ ماشین سازی دارن از بی مشتری برا فروش به روز ترین و بهترین ماشین هاشون التماس میکنند مردم بد بخت و بی پناه ایران برای ابو قراضه ها و ارابه های مرگ شما باید ضمن پرداخت ۱۰برابر قیمت خودرو جهانی ماه ها هم تو صف خرید باشند .خدا لعنتتون کنه آن سالها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *