منهای فوتبال

عکس| سابقه پدر شروین حاجی پور در مجاهدین خلق فاش شد؛ شروین حاجی آقاپور و دوست دخترش از اعضای منافقین هستند؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ ماجرای بازداشت شروین حاجی پور خواننده اینستاگرامی در پی انتشار یک آهنگ برای حمایت از اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است اما طی روزهای گذشته سابقه عضویت پدر و عموی شروین حاجی آقاپور در سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) نظرهای کاربران را به خود جلب کرده است.

بررسی ها نشان می دهد پدر شروین حاجی پور از تروریست های مجاهدین خلق در هادیشهر (کله بست سابق) بابلسر بوده و ۱۲ سال سابقه حبس دارد و عموی شروین در دهه شصت به جرم ترور، اعدام شده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است شروین حاجی آقاپور و دوست دخترش از طریق اینترنت با اعضای منافقین در آلبانی ارتباط داشته اند.

بنظر می رسد نسل بعدی تروریست های مجاهدین در پوششهای هنری و… به راحتی از امکانات کشور برای تبلیغ استفاده و مظلوم نمایی می کنند.

گفتنی است، وکیل شروین حاجی آقاپور اعلام کرد با پيگيرى هاى انجام شده قرار بازداشت موقت شروين حاجى پور تبديل به وثيقه و وی آزاد شد.

عکس پدر و مادر شروین حاجی پور که سابقه عضویت در گروهک تروریستی مجاهدین خلق را داشته و شروین حاجی آقاپور در کنار خواهرش که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| سابقه پدر شروین حاجی پور در مجاهدین خلق فاش شد؛ شروین حاجی آقاپور و دوست دخترش از اعضای منافقین هستند؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس پدر، مادر و خواهر شروین حاجی پور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. آره تو راس میگی پدر شروین عضو مجاهیدن بوده تازه میدونستی مادرش هم عضو داعش بوده://////
    موندم چی بگم به این حجم از حقارت…

  2. باسلام
    من باور دارم هرکه برای بدنام کردن و پایمال کردن حق کسی اگر به دروغ و رفتارهای غیر اخلاقی متوسل بشه دیر یا زود ابتدا خودش به همان مفسده مبتلا خواهد شد چون آن تهمت در ذهن و اندیشه خودش پرورش پیدا کرده وقطعا در اینده تمام وجودش را به شکلی تسخیر خواهد کرد!

    آقا شما از کجا این اراجیف را آوردید ونوشتید؟
    من این بنده خدا و تمام دودمانش را می‌شناسم همه این مواردی که نوشتید کذب محض است
    به خدا هرجای دنیا بود نمی‌گذاشتند اینجوری توهین کنید…
    توصیه میکنم تا دیر نشده بروید از ایشون و خانواده نجیبش عذرخواهی کنید!

  3. من خودم طرفدار نظام هستم و با خیلی از بخش های آهنگ آقای حاجی پور مخالفم. ولی اینکه پدرش عضو مجاهدین (منافقین) خلق باشه رو فکر نمیکنم باشه. حالا برفرض که واقعا پدرشم عضو منافقین بوده، خودش که نیست. همین نوه ی امام خمینی، آقای سید حسین خمینی خیانت کرد و به این جرم به حصر خانگی رفت. از اون ور پسر یزید هم از ائمه عذرخواهی کرد. شاید پدرش بوده ولی خودش که نی.

    1. خودشم در راه پدرش قدم‌ورداشته علیه کشور آهنگ خونده پسر کوندارد نشان از پدر…اینکه شما فکر نمیکنی دلیل بر نبودن نیست بعدم چرا نگفتن توماج صالحی باباش منافق بوده؟

  4. تنها چیز جدیدی که متوجه شدم که خیلیم جدید نیست، اینه که خیلی حقیرید که حاضرید همه جور خبر کذبی رو پخش کنید و…… که ثابت کنید بقیه بدن و شما خوبِ خوبین.
    بس کنین! باشه؟! خدا رو شکر دیگه دستتون برای همه رو شده👎

    1. میدونی مقصر نیستین شما فقط دنبال این هستین که یه نفر پیدا بشه بیاد خلاف عمل کنه تا بیفتین دنبالش و ازش بت بسازین مث شروین حاجی پور
      شروین حاجی پور منافقه و پدرشم منافقه چه قبول کنی یا نکنی شما بخاطر اهنگش شدی طرفدارش
      اما درصدی فکر کن که منافق باشه آیا حاضری دست از حمایتش برداری؟
      فرق شروین با مریم رجوی درچیه

  5. نمیدونم چرا بعضیا اصرار دارن بگن هر چیزی که خودشون دوست دارن حرف تمام مردم ایرانه. نه اقا نه خانوم حرف شروین حرف من نبود حرف تمام مردم ایرانم نبود جماعت خود بزرگ پندار متوهم
    من اصلا مخالف بخشای زیادی از این اهنگم

  6. خجالت بکشید دیگه چقدر مردم رو ابله فرض میکنید..اندکی تعقل بد نیست..حرف مردمو زد فقط که توییت ها هم قابل مشاهده بود و از هر فرد عادی جامعه سوال کنید همین درد ها رو میگه درد هاش مشترک رابیان کرد دمش گرم مرد با غیرت ..این هنرمند انسانیتش را نشان داد..و عاملان تهمت و دستگیری در همین دنیا جوابگو خواهند بود..قصد دارید شهرت این هنرمند را کم کنید نمیدونید طرفداراش بیشتر میشه……..

  7. این که پدرشون جزو منافقین مجاهدین یا هر چیزی که شما میگین هستن چه چیزی رو راجع بهشون ثابت می کنه؟
    مگر غیر اینه که پسر آقای روحانی ، پسر محسن رضایی عقاید مخالف پدرشون داشتن؟
    چرا سفسته می کنید؟
    چرا ظلمتون رو زیبا نشون میدید؟
    کدوم یک از برای هایی که شروین خوند اشتباه بود؟
    مگه اون برای ها رو مردم ننوشته بودن؟
    به چه جرمی گرفتینش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *