منهای فوتبال

توقیف سریال آنتن؛ سکانس اعتراضات دانشجویی یا پژمان جمشیدی علت توقف پخش؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ توقیف سریال آنتن و توقف موقت پخش این مجموعه نمایش خانگی به علت آنچه سکانس اعتراض دانشجویی و یا موضع گیری پژمان جمشیدی در حمایت از اغتشاشات اخیر عنوان شده به یکی از موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شد.

سریال «آنتن» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابراهیم عامریان که از چهارشنبه دو هفته پیش در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بود توقیف شد.

داستان این سریال در دانشگاه می گذرد و در سکانسی به اعتراضات دانشجویی اشاره دارد که با توجه به شرایط کنونی جامعه و اغتاشات اخیر که با هدایت ضدانقلاب صورت گرفته به نظر می رسد علت اصلی توقیف این سریال همین موضوع باشد.

ابراهیم عامریان در واکنش به توقیف و توقف پخش سریال آنتن گفته است: من دنبال سیاست نیستم زیرا نه بلدم نه کارم این است و ترجیح می دهم وارد این فضا نشوم اما این که اکنون سریال «آنتن» در حال پخش شدن است و همزمان هم به موضوعات روز جامعه شباهت پیدا کرده، اتفاقی بوده است.

در قسمت دوم، به اعتراضات دانشجویی پرداخته بودیم و با جریانات امروز جامعه مصادف شد اما طرح این سریال را یک سال و نیم پیش به وزارت ارشاد و ساترا ارائه کردیم که آن موقع این شرایط پیش نیامده بود.

حتی فروردین ماه ۱۴۰۱ بود که به ساترا درخواست پروانه نمایش دادیم و آنقدر طول کشید تا پخش «آنتن» به این زمان رسید، تبلیغات را هم قبل از این داستان ها شروع کرده بودیم.

توقیف سریال آنتن؛ سکانس اعتراضات دانشجویی یا پژمان جمشیدی علت توقف پخش؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

علت توقیف سریال آنتن

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *