فوتبال جهان

عکس| رابطه همجنسگرایانه کاسیاس و پویول فاش شد؛ حامیان شعار «زن زندگی آزادی» گی از آب درآمدند

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ پس از اعلام همجنسگرایی ایکر کاسیاس، دروازه بان پیشین رئال مادرید، همبازی او در تیم ملی اسپانیا با انتشار پستی در توییتر از رابطه همجنسگرایانه با کاسیاس پرده برداشت.

کارلس پویول، مدافع پیشین بارسلونا در توییت خود نوشت: ایکر، وقت آن است داستانمان را بازگو کنیم!

اعلام همجنسگرایی از سوی ایکر کاسیاس و کارلس پویول بازیکنان پیشین رئال مادرید و بارسلونا در حالی منتشر شده است که این افراد از حامیان شعار «زن زندگی آزادی» در اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی در ایران بوده اند.

نکته عجیب تر اینکه کارلوس پویول همچنان با همسرش ونسا لورنزو زیر یک سقف زندگی می کند و این موضوع تصویری به دست می دهد که سردهندگان و حامیان شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال پیاده سازی چه اهدافی در ایران هستند.

عکس توییت کارلس پویول و اعلام رابطه همجسنگرایانه با ایکر کاسیاس که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| رابطه همجنسگرایانه کاسیاس و پویول فاش شد؛ حامیان شعار «زن زندگی آزادی» گی از آب درآمدند

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

رابطه همجنسگرایی کاسیاس و پویول

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. نویسنده این خبر پریشان گویی کرده است ولی
    براستی زندگی امروزی بسیار بی ریشه شده است. اصالت و مردانگی را نابود کردند. در پاسخ به این کژروی فرهنگی برخی می گویند به شما چه،ولی آیا به ویروس کرونا هم باید گفت به شما چه؟!اگر سکوتی در برابر این بی اصالتی فرهنگی شود، بمانند ویروسی جهان را در خود فرومیکشد.
    باید نگران گلوبالیسم جهانی بود چراکه خواهان پدیدآوردن نگرشهایی همچون زن سالاری،همجنسگرایی و… هست.
    شعار زن زندگی آزادی هیچگونه پایه و ریشه تاریخی در ایران زمین ندارد و این یک شعار کمونیستی است که رسانه های برونمرزی خواهان برجسته سازی آن هستند.
    مسئولان آموزش و پرورش نشان دادند که بیسواد و ناکارآمد هستند،هنگامیکه تاریخ هخامنشیان و ساسانیان را از کتابها حذف می کنند،همین می شود. چراکه اگر کسی تاریخ آن زمان را بازخوانی کند،درمی یابد که ناسازگاری ما با جهان غرب،تضاد میان ایده ها و درونمایه هاست.غربی ها و چینی ها و روسها هیچگاه دلشان بحال ما نسوخته است.

  2. متاسفم برا دیدگاهتون ،البته شما خط و ربطتت مشخصه…خودتو زدی به خواب،، ،چ ربطی داره ،مثلا چون طرز زندگیش متفاوته حق نداره از مظلوم دفاع کنه ،،دستت رو شده دیگه دیلی

  3. خخخخ.مشخصه چقد این شعار بهش اعتقاد دارن!!!
    حالا همجنسگراییش برکنار اینی که زنش به عنوان پوشش استفاده کرده طعنه ای سنگین بر زن و زندگیه!!!!

  4. یعنی چون همجنسگرا هستند حق ندارن از مظلوم دفاع کنن ؟
    عجب دلیلی آوردی چون همجنس گرا هستند حتما ی افکاری پشت شعار زن زندگی آزادی دارن

    1. حق با شماست… این نوع خبررساندن خیلی بی انصافی و غرض ورزی می خواهد … اصولا این نوع تفکر سریع می خواهد برای خودش مرز کشی خوب و بد انجام بده و با کمترین منطق قضاوت کنه و محکوم کنه … همین موضوع بلای جان امروز کشورمان است.

      1. به شدت موافقم. همه چیز را سیاه و سفید دیدن. البته به جامعه هم سرایت کرده و یکی از نمونه های آن رنگ ماشین های توی خیابون!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *