فیلم

فیلم| ادبیات سخیف حامد لک در واکنش به سوال درباره بازوبند مشکی؛ حمایت از اغتشاشات با پررویی تمام

به گزارش سرویس فیلم خبرگزاری دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ادبیات سخیف حامد لک در واکنش به سوالی درباره بازوبند مشکی در بازی مقابل پرسپولیس و حمایت علنی دروازه بان مس رفسنجان از اغتشاشات با پررویی تمام بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی کاربران فضای مجازی نیز مواجه شده است، حامد لک وقیحانه و با ادبیاتی سخیف به سوالی درباره بازوبند مشکی اش در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان واکنش نشان می دهد؛ حمایتی آشکار از اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی که نشان از ضعف خانواده این چهره ورزشی در ترتیب و ادبیات کوچه بازاری او دارد.

گفتنی است، دیلی فوتبال برای احترام به مخاطب صدای فیلم را قطع کرده است تا مخاطبان بیش از پیش با ادبیات خانوادگی حامد لک آشنا نشوند.

فیلم ادبیات سخیف حامد لک در واکنش به سوالی درباره بازوبند مشکی اش که در اینستاگرام منتشر شده است را در دیلی فوتبال تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش حامد لک به سوال درباره بازوبند مشکی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. بسیار عالی جواب داده 😂😂😂 ما از این ادبیات حمایت میکنیم هرچیزی که باعث بشه شما زورتون بگیره و از این عناوین استفاده کنید باعث مسرت ماست.

  2. نشنیدم مطمعن هستم حرفاشون حق هست کوچه بازاری شما هستین که جان هم وطنانتان برایتان بی ارزش شده فقط به این دلیل که بیمار هستین

      1. اولا که حمایت از اعتراضات اُزگلا
        دوماً که با هر کسی باید از ادبیاتی که میفهمه استفاده کرد، شماها نشون دادین حرف حساب زبون نرم حالیتون نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *