فوتبال جهانویژه

پخش زنده مراسم توپ طلا؛ معرفی برنده توپ طلای ۲۰۲۲ امشب دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱

به گزارش دیلی فوتبال؛ مراسم اهدای جوایز توپ طلا ۲۰۲۲ امشب دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برگزار می شود تا مشخص شود برنده توپ طلای ۲۰۲۲ کدام ستاره فوتبال خواهد بود؛ این مراسم به صورت زنده از دیلی فوتبال پخش می شود.

مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ در حالی از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران در پاریس آغاز می شود که از کریم بنزما، محمد صلاح و سادیو مانه به عنوان شانس های اول دریافت این جایزه نام برده شده.

بنا بر اعلام رسانه های معتبر فوتبال جهان خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در نامزدهای اصلی دریافت توپ طلای ۲۰۲۲ نیست.

گفتنی است؛ پخش زنده مراسم توپ طلا (Ballon d’Or) از شبکه های تلویزیون ایران در دسترس نخواهد بود و راحت ترین راه تماشای این مراسم تلویزیون اینترنتی دیلی فوتبال است.


اگر می‌خواهید مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به صورت زنده این مراسم را از فرانس فوتبال دنبال کنید.

«برای تماشای آنلاین بازی اینجا کلیک کنید»

گفتنی است، همزمان با برگزاری مراسم اهدای جوایز فرانس فوتبال و پس از اعلام نامزدهای نهایی توپ طلا ۲۰۲۲ مخاطبان می توانند در لینک زیر از شصت و ششمین برنده معتبرترین جایزه دنیای فوتبال مطلع شوند.

چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۲ شد؟

بر اساس پیش بینی ها، کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید برای اولین بار برنده جایزه توپ طلا خواهد شد.

پخش زنده مراسم توپ طلا؛ معرفی برنده توپ طلای 2022 امشب دوشنبه 25 مهر 1401

پخش زنده مراسم توپ طلا ۲۰۲۲

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *