منهای فوتبال

سربازی اجباری گریبان بی تی اس را گرفت؛ درخواست BTS آرمی ها: معاف کنید!

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ کیم سوک جین با نام هنری «جین» اولین عضو گروه موسیقی بی تی اس (BTS) است که به زودی باید به سربازی اجباری برود.

با اعلام مدیر برنامه های بی تی اس اعضای این گروه موسیقی کی پاپ به ترتیب و با رسیدن به سن قانونی، به سربازی اجباری خواهند رفت.

جین ۲۹ ساله بزرگترین عضو گروه موسیقی بی تی اس است که در ماه دسامبر ۳۰ ساله خواهد شد و با توجه به اینکه تاکنون از تمامی وقفه های قاونی برای تعویق دوره خدمت سربازی خود استفاده کرده به زودی باید به خدمت برود و حدود ۲ سال از این گروه جدا خواهد ماند.

سایر اعضای BTS نیز به ترتیب و با رسیدن به سن مورد نظر به خدمت سربازی اعزام خواهند شد.

در کشور کره جنوبی همه مردان ۱۸ تا ۲۸ سال باید به مدت ۱۸ تا ۲۱ ماه به خدمت سربازی اجباری بروند؛ در این میان قهرمانان المپیک و رقابت های آسیایی و همچنین موسیقیدانان کلاسیک که موفق به کسب جوایز خاصی شوند از خدمت سربازی معاف خواهند شد و برخی از قانون گذاران خواستار شامل شدن این قانون برای گروه بی تی اس نیز شده اند.

گروه موسیقی بی تی اس در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم خود را منتشر کرد که به سرعت به شهرت جهانی شگفت انگیزی دست یافت و سال گذشته به عنوان اولین گروه موسیقی آسیایی توانست جایزه گرمی هنرمند سال را کسب کند.

دولت کره جنوبی با توجه به شهرت جهانی این گروه موسیقی، آنها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال ۲۰۳۰ برای این کشور انتخاب و معرفی کرده است.

بر این اساس BTS آرمی ها با ایجاد کارزار اینترنتی خواستار معاف شدن اعضای گروه موسیقی بی تی اس از سربازی اجباری شدند تا از جدایی حتی موقت اعضای گروه جلوگیری کنند.

دولت کره جنوبی هنوز واکنشی به درخواست ها برای معافیت اعضای گروه BTS نداشته است.

سربازی اجباری گریبان بی تی اس را گرفت؛ درخواست BTS آرمی ها: معاف کنید!

سربازی اعضای گروه بی تی اس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. نههههههههههههه
    آخه چرااااااااااا؟
    همین فردا جین داره میره سربازی دو سال اونو نمیبینیم حالا بیایم دو سال رو برای یکی دیگه بزاریم من خودم فن جیمین م اونم دو سال دیگه باید بره سربازی آخه چرا دقیقا همون سال که جین برمیگرده آخه چراا؟ اونا فقط میخوان BTS از هم جدا کنن چه مرضی دارن واقعا؟ اونا انقد به کره جنوبی افتخار دادن که نگو حالا میهدان بفرستنشون سربازی؟ کلا افتخار کره میاد پلیین اگه واقعا به فکر خودشون هستن نباید این کارو بکنن آخه یکمم به فکر ما آرمیا باشید اگه همشون دو سال دو سال برن ما چیکار کنیم بدون آهنگاشون بدون خودشونننننننننن باید معاف بشن یا حداقل از سربازی شون کم کنین بابا واقعا دو سال خیییییییییییللللللللللیییییییییی زیاده ما چیکار کنیم بدون اونل

  2. قلبم :)))
    بی تی اس قرادادش تا ۲۰۲۸ عه نه؟!
    ینی بعد سربازی ۳ سال دیگه دارن؟ عررر عررر عررررررررررررر
    اوکی من نباید گریه کنم هق :))

  3. آرمی های گل خوب گوش کنید ببینید لایو بی تی اس برای ۹ ساله شدنشون به خاطر اینکه ی جمله اشتباه ترجمه شده بود توی اون لحظه اقتصاد همه ی کمپانی های کره
    ی جنوبی ضعیف شد،الانم چه برسه به اینکه اعضا برن سربازی!ولی انشاالله که از سربازی معاف میشن^^!-🙃💕

  4. صبر کنید شما صبورید ارمیا فایتینگ این یه فرصت عالی میشه واسه بوی بندا تا بیان بالا در کل همه صنعت ها اشغالن ایرانم داریم با وجود اینکه میگن اسلامی !

  5. بزارین یه چیزی و رک و راست بهتون بگم بلکه نه شما بلکه به کره ی جنوبی الان که بی تی اس و می فرستین سربازی ولی هر موقع که اومدن اگه همشون باهم رفتم چه تکی تکی ما ارمی ها تا اون موقع که برگردن ما منتظرشون می مونیم تا روی شما هایی که الان خوشحالین و کم کنیم

  6. اول که ازشون سو استفاده میکنن بعد الان میگن که باید برن سربازی تا اون یکی گروه هایی که هستن و بیارن بالا و از این فرصت استفاده کنن

  7. شماها چرا اینقدر خوشحالین که بی تی اس بره سربازی چی به شما میرسه اگه الان همشون باهم برن خیلی بهتر از ۱۴ سال صبر کردن تا همشون دونه دونه برن الان بی تی اس توی کل جهان فندوم داره که ۷۰٪ اونا میگن که معافشون کنین خودم هم جز اونا هستم پس اینقدر خوشحال نباشین که دارن میرن سربازی چون هیچی با رفتن اونا به سربازی به شما نمیرسه

  8. انقدر سواستفاده کردن ازشون الانم میخوان بفرستنشون سربازی .
    همین الانش هایب میخواد اخبار از گروه های تازه واردش بزاره بیانش اینجوریه « اسم گروه ، دوسونگ های بی تی اس … » حالا اعضا حتی یه بار هم اونا رو ندیدن بعد از یه طرف دیگه بی تی اس و تی اکس تی فقط از بیگ هیتن و بقیه برای هایب و بقیه ی زیر مجموعه ها هستن پس فقط تی اکس تی دوسونگ های بی تی اسن که برای آرمی ها هم خیلی عزیزن .
    بی تی اس بره سربازی حتما میشن دوسونگ های تی اکس تی /:
    ای کاش همه باهم برن البته من فکر کنم همه با هم برن به خاطر توییت جی کی میگم .
    آخه با ترجمه ی اشتباه اقتصادشون داشت از دست میرفت همین طور ارزش تجاری کمپانی هاشون بعد الان دو سال برن سربازی !!
    باز خوبه ۶۵ / ۷۰ درصد مردم کره با نرفتنشون موافق هستن /:
    دولت دید آرمی ها واکنش بدی به هم زمان کار کردن و سربازی بودن اعضا نشون دادن گفت بفرستم برن دیگه به خصوص که این رئیس جمهور جدیده هم انقدر انتقاد شده ازش از طرف آرمی ها و هایب دیگه چپ افتاده .
    خود اعضا گفتن مشکلی نیست برن سربازی و واقعا هم مشکلی نیست هرچی باشه یه پسر اهل کره جنوبی هستن که کره شمالی تحدید به حساب میاد برای کشورشون ولی دو سال واقعا نامردی وقتی انقدر به کشور کمک کردن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *