فوتبال ایران

ادعای رسانه ایتالیایی: فیفا حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ را بررسی می کند

به گزارش دیلی فوتبال؛ نشریه ایتالیایی کالچو مرکاتو در خبری مدعی شد، فیفا ماجرای حذف احتمالی تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بررسی می کند.

بر اساس گزارش این رسانه آنچه نقض حقوق بشر، عدم اجازه به زنان برای حضور آزادنه در ورزشگاه ها و مداخله نظامی ایران در جنگ روسیه علیه اوکراین عنوان شده، دلایلی است که فیفا در راستای ادعای حذف احتمالی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ در نظر دارد بررسی کند.

رسانه های ایتالیا پیش تر و در پی ناکامی تیم ملی این کشور از صعود به رقابت های جام جهانی دست به اقداماتی مشابه برای جایگزینی ایتالیا به جای ایران زده بودند.

گفتنی است، بررسی های دیلی فوتبال از دستور جلسه فدراسیون جهانی فوتبال برای جلسه فردا (شنبه) که در سایت فیفا منتشر شده نشان می دهد خبری از بررسی حذف تیم ملی ایران یا هرگونه تغییر دیگری در تیم های حاضر در جام جهانی نیست.

ادعای رسانه ایتالیایی: فیفا حذف ایران از جام جهانی 2022 را بررسی می کند | دیلی فوتبال

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. دلیل اصلیش آه کشته ها ومعترضین و دروغهای دولت وحذف وبستن حرف حق و سانسورراخبار وسرکوب مردم،وچسباند انگ مزدور به معترضین است.

  2. دلیل اصلیش آه کشته ها ومعترضین و دروغهای دولت وحذف وبستن حرف حق و سانسورراخبار وسرکوب مردم،وچسباندن انگ مزدور به معترضین است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *