فوتبال ایران

علی فتح الله زاده: علت خوشحالی نکردن بازیکنان استقلال شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بود

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ نقل قول منتشر شده از علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه علت خوشحالی نکردن و همدردی بازیکنان استقلال در جشن قهرمانی اهدای کاپ سوپرجام، شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بوده و نه جانباختگان اغتشاشات اخیر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

فضای پر التهاب ایجاد شده در پی مرگ مهسا امینی و آشوب طلبی عده با هدایت جریان های خارج نشین، فرصت را برای تسویه حساب های سیاسی جریان ضدانقلاب با بازیکنان و تیم های فوتبال ایران مهیا کرده است؛ اینبار شادی نکردن بازیکنان استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام ۱۴۰۱ بهانه رسانه های معاند شده است.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب عنوان قهرمانی در سوپرجام ۱۴۰۱، به نشانه احترام به فضای اندوهگین جامعه خوشحالی نکردند؛ این حرکت استقلالی ها اگر به دلیل احترام به شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) باشد، نشان از درک صحیح آنها از موقعیت زمانی و احترام به فضای اندوهگین جامعه ایران در این روزها است و قدر مسلم آشوب طلبان این اقدام آبی ها را مصادره به مطلوب کرده اند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مصاحبه فتح الله زاده درباره شادی نکردن بازیکنان استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *