فوتبال ایرانویژه

فدراسیون فوتبال به کی روش: سردار آزمون باید از لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ خط بخورد

به گزارش دیلی فوتبال؛ نشست خبری کارلوس کی روش برای اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که قرار بود امروز (یکشنبه) برگزار شود بنا بر آنچه دلایل فنی عنوان شد، لغو و به روز دوشنبه موکول شد.

منابع دیلی فوتبال در فدراسیون فوتبال، تلاش کارلوس کی روش برای گنجاندن سردار آزمون در فهرست نهایی بازیکنان ایران در جام جهانی را علت اصلی لغو کنفرانس مطبوعاتی سرمربی پرتغالی دانستند.

سردار آزمون در پی درخواست های گسترده مردمی به دلیل حمایت آشکار این بازیکن از آشوب طلبی عده ای معدود در ایجاد و هدایت اغتشاشات خیابانی اخیر در برخی شهرهای ایران، حمایت از گروه های تجزیه طلب خارج نشین و همچنین مصدومیت های طولانی مدت و دوری از میادین رسمی مسابقات، از لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خط خورده است.

دیلی فوتبال پیش تر و همزمان با اردوی اتریش تیم ملی ایران در گزارشی از احتمال بالای خط خوردن نام سردار آزمون از لیست نهایی ملی پوشانی که عازم قطر می شوند خبر داده بود.

مقاومت کارلوس کی روش برای حفظ سردار آزمون در فهرست بازیکنان اعزامی به جام جهانی در حالی صورت می گیرد که این مهاجم طی ۴۰ روز گذشته در بند مصدومیت بوده و هیچ گاه حتی در لیست بازی های تیم باشگاهی اش بایرلورکوزن نیز حضور نداشته است.

در این مدت سردار آزمون با حمایت علنی از گروه های برانداز در فضای مجازی با خشم افکار عمومی مواجه شده تا جاییکه کاراز مردمی برای حذف او از تیم ملی شکل گرفت.

همچنین سردار آزمون از جمله بازیکنان مشوق نخواندن سرود ملی در بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ است؛ این بازیکن که به نوعی خیالش از حضور در ترکیب اصلی ایران در مسابقات راحت است برخی بازیکنان دیگر را برای توهین و بی احترامی به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران تحریک کرده است.

با این حال حتی اگر با ارائه دلایل فنی قاطع و اقناع کننده از سوی کارلوس کی روش نام سردار آزمون در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درج شود، مسئولان فدراسیون باید با هوشیاری اقدامات سیاسی این بازیکن در فضای مجازی و زمین مسابقه را رصد و در صورت لزوم برخورد متقضی با وی را در دستور کار قرار دهند.

همچنین با توجه به جریان سازی معاندین و حمایت از بازیکنانی که اقدام به هتک حرمت سرود ملی کرده اند، باید از ملی پوشان حاضر در رقابت های جام جهانی تعهد لازم برای خواندن سرود ملی و جلوگیری از پیاده سازی تصمیمات سیاسی در زمین فوتبال اخذ شود.

گفتنی است، به محض اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی کارلوس کی روش، این فهرست در تارنمای دیلی فوتبال درج خواهد شد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. با آرزوی بهترینها برای سردار عزیز بعنوان یک ایرانی و یک بازیکن و باعث افتخار ایرانی و خوش درخشدنش در تیم های اروپایی هرجا هست سالم باشه .
    حتما بخاطر یک سری مسائل یا شاید همین دخالت های بی مورد و زدن حرفهای نسنجیده صلاح این بوده که اگر بود بهتر بود و میشد .اما اینقدر ایرانیهای خوش غیرت و با تکنیک داریم داخل تیم که اگر هر اتفاقی برای دیگری بیوفته جایگزین مناسب هست و به امید بهترین نتیجه ها برای تیم ملی عزیز ایرانم و دست پر برگشتن آنها و به امید حضور تمام بچه های شیر ایران زمینم که الان فرصت حضور در تیم را درکنار هم تیمی های خودشان رو ندارن و در مراحل بعد با درخشش در کنار تیم ملی ایشاالله جبران کنن و دلسوز مردم و درکنار تیم و مردم باشن

  2. درخواست گسترده مردم برای حذف نام سردار ! حالتون خوبه ؟! کلا چند درصد مردم رو تشکیل می دید ؟
    شما مزدورها ، اخبار کودک کشی نظام رو وارونه منعکس می کنید اینکه جای خود داره
    ولی اینو بدونید که ظلم هرگز پایدار نمی مونه و ظالمان و قاتلان این مردم و کودکان و نوجوانان ایرانی که برای همیشه لکه ننگی همراه نام خود در تاریخ این سرزمین ثبت کردند تاوان سختی خواهند داد .
    سردار آزمون هم چه از تیم ملی خط بخوره و چه خط نخوره مثل علی کریمی و علی دایی و هزاران ورزشکار دیگه با عمل و کلام جزئی مردم بودند و از مردم حمایت کرده، یقینا در قلب مردم ، جا دارند و به شما هم توصیه می کنم حداقل از همینجا بی شرفی رو کنار بزارید و آزاده و شرافتمند زندگی کنید و نون زن وبچتون رو از راه کثیف در نیارید . در اینصورت خداوند توبه پذیر است و مردم ایران هم شما رو خواهند بخشید.

  3. از شما هر کاری برمیاد ،خط زدن سردار آزمون از لیست تیم ملی که خیلی ساده است. سردار شانس بیاره سرش رو زیر آب نکنید ، زنده باد ایران، زنده باد آزادی

  4. توف به هرچی ذات دروغگوست.همه آنچه به سردارآزمون نسبت دادی همش چرندیات شماست.رسانه های امثال شمابه نظام ضربه میزنند.چون شماهابه افرادمطرح ورزشی تهمت میزنید.ودردایره غیرخودی میکذارید.وباعث میشویدبه سمت مقابل هدایت شود.بجای بزرگنمایی یک استوری،افرادرادشمن می نامید.انتظارداریدسرودملی رابخوانند؟؟؟خاک توسرمدیرانی مانندهمین رسانه ورزشی.شماهادشمن اصلی نظام هستید.روزی اینوخواهیدفهمیدکه دیرشده است.
    اگرشعورداریدکتاب جاذبه ودافعه علی رابخوانید.لاقل روش حفظ دوست ودفع دشمن رایادبگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *