فوتبال ایران

انتقاد غیر فنی یحیی گل محمدی از بازیکنان تیم ملی ایران پیش از جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش دیلی فوتبال؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با انتشار متنی در استوری اینستاگرام از بازیکنان تیم ملی ایران انتقاد کرد؛ نقدی که نه فنی بلکه اخلاقی بود.

آقای گل محمدی در واکنش به دیدار ملی پوشان ایران پیش از سفر به قطر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران نوشت: برای بازیکنان تیم ملی این بهترین فرصت بود که صدای مردم داغدیده و مظلوم ایران رو به گوش مسئولین برسونن ولی توی درس معرفت نمیشه بیشتر از صفر به شما داد!

عکس استوری یحیی گل محمدی در واکنش به دیدار بازیکنان تیم ملی ایران با رئیس جمهور پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

انتقاد غیر فنی یحیی گل محمدی از بازیکنان تیم ملی ایران پیش از جام جهانی 2022

واکنش یحیی گل محمدی به دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. گل محمدی اگه راست میگی، به نشانه اعتراض استعفا بده و میلیاردها تومان پول رو نگیر !!!
    نشون دادی برای منفعت خودت حرف میزنی وگرنه به لحاظ حرفه ای هم نباید روحیه تیم رو تضعیف میکردی در آستانه جام جهانی

  2. من نمی‌دونم چرا بعضی از مردم پیرو این به اصطلاح فوتبالیستهای گاها بیسواد و میلیاردی هستن. اینها سرگرمیشون ایجاد تنش و تفرقه هست. آخه نامردها شما که قسطتون عقب نیفتاده.
    شما مرفه های بی درد بزارید مطالبه به حق مردم ضایع نشه. بعضی از مسؤلین که مثل شما هستن و حواتونو دارن می‌زارن تو این مملکت نفس بکشید. من ندیدم توی خیابون ویا جای دیگه یه کارگر بدبخت اعتراض کنه. مملکت بازیچه شما نیست.

  3. جناب گل محمدی بله ملت ما داغدیده افرادی مثل شماست که اب در اسیاب دشمن میریزید با این سخنان بی فکرتون.صدای منو بعنوان یک سهام دار و هوادار پرسپولیس کی به گوش شما میرساند که لطفا به مسائل فنی تیم رسیدگی کنید که تیم مشکل گل زنیش حل بشه ودر مسائلی که در موردش هیچ اطلاعی ندارید اظهار نظر نفرمائید…تا حالا یه نفر از شما پیشکسوتان به گفته خودتون مردمی(علی کریمی،علی دایی و….)شده که تو این همه مجامع بین المللی که شرکت میکنید صدای این ملت داغ دیده را به گوش جهانیان برسونید که این تحریم ها ظلم اشکار در حق مردم مظلوم ماست؟تا حالا شده اقای گل محمدی؟نه نشده چون شما سختی و رنجی که مردم عزیز و مقاوم ما تحمل میکنند را حس نکرده و نمیکنید حقوقتون را هر ساله میلیارد ها تومان افزایش میدید ولی هیچ وقت نمیگید این پول از جیب همین مردم داغ دیده میاد.بله ملت ما مظلوم و داغ دیده هست ولی وطن فروش نیست.زنده باد مردم با شرف کشورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *