عکس

عکس| گشت ارشاد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر!

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از آنچه گشت ارشاد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، برخی ماموران در محل های برگزاری بازی های جام جهانی قطر حضور پیدا کرده اند تا پوشش ظاهری تماشاگران را بررسی و آن را با قوانین تطبیق دهند.

گفتنی است، قطر در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به تماشاگران زنی که حدودی از پوشش را رعایت نکنند با رویکرد لزوم احترام به فرهنگ این کشور و قوانین دین اسلام تذکر می‌دهد.

بروزرسانی: تصاویری که تحت عنوان راه اندازی گشت ارشاد قطر منتشر شده، کمپینی برای آشنایی مسافران خارجی با نوع پوشش اسلامی، مربوط به ماه رمضان سال ۲۰۱۵ است.

عکس آنچه گشت ارشاد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان شده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| گشت ارشاد در جام جهانی 2022 قطر!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس گشت ارشاد در جام جهانی قطر

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. در حجاب مساوات را رعایت کرده اند دمشان گرم مثل ایران نیست که کشتی کیر گنده لخت شه تو صدا سیما بچه هفت ساله با مانتو مقنعه ورزش کنه آفرین به قطر

    1. چون به کشتی گیر تجاوز نمیشه ولی به بچه هفت ساله چرا اگه باور نمیکنی از دنیای قشنگت بیرون بیا اخبار تجاوزات جهان رو مطالعه کن اگه زن باشی درد میکشی در ضمن تو ایران همین الانش کسی با مانتو مقنعه بیرون نمیاد اگه حجاب و بردارن خودت نفر اول از ایران فرار میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *