منهای فوتبال

عکس و فیلم| حمایت سحر دولتشاهی از اغتشاشگران اعدامی؛ تطهیر قاتلان توسط بیوه رامبد جوان

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ سحر دولتشاهی بیوه مطلقه رامبد جوان با انتشار یک استوری در اینستاگرام سعی در تطهیر اغتشاشگران اعدامی دارد.

همسر فعلی همایون شجریان با بازنشر تصویر دیوارنوشته ادعایی منتسب به یکی از قاتلان شهید روح الله عجمیان، به دنبال ایجاد فضای حزن و اندوه و مظلوم نمایی اغتشاشگرانی است که به صراحت در دادگاه به جنایت خود اعتراف کرده بودند.

گفتنی است، محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سید روح الله عجمیان شد، صبح روز شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

قاتلان شهید عجمیان چگونه او را به شهادت رساندند؟

عکس استوری سحر دولتشاهی در حمایت از اغتشاشگران اعدامی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس و فیلم| حمایت سحر دولتشاهی از اغتشاشگران اعدامی؛ تطهیر قاتلان توسط بیوه رامبد جوان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

حمایت سحر دولتشاهی از قاتلان شهید عجمیان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

    1. شماها چی میگید دیگه. شمایی مه نمیدونید خانوادش کی هستن و چه وضعیتی دارن چرا از روی احساسات حرف میزنی؟ پس اون بدبختهایی که تو این اغتشاشات و درگیری ها کشته شدن و بیگناه بودن چی میشن؟ اونایی که یا از سر کار یا از خونه بدون هیچ اطلاعی اومدن بیرون و بی دلیل بهشون شلیک شد و اونایی که بیگناه کشته شدن چی میشن پس؟ کی میره از خانواده اونا رضایت بگیره؟ اصلا مگه کسی رضایت اونها رو لازم داره یا مگه کسی گرفتار شده یا تو زندان هستش بخاطر کشته شدن اونها؟ حتی قاتلشون معلوم نیست کیه که بی دلیل کشته شدن. و بعضی ها رو که میگن اونا مفسد فی الارض هستن و اعدام کردن و بعضی ها هم نمیدونن حتی کی کشتتشون؟ این رو بهش میگن منطق شماها و قانون و شرعی که خودتون میگید درسته؟ اگه این دیکتاتوری نیستش پس چی هستش؟ لطفا جواب قانع کننده بدید که هیچیتون منطق و قانون نداره و قانون خودتون رو فقط قبول دارید و میگید درست هستش. که فقط خدا باید یه نگاهی به مردم ایران بکنه و نجاتشون بده از دست شماها جلادان این دوره که انشالله خودش کمک میکنه و نجاتمون میده. این مردم بیچاره و بدخت رو انشالله به همین زودی زود از دستتون نجات میده و همتون رو نابود میکنه به دست افراد دیگه ای که ازش وحشت دارید و میترسید …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *