عکس

عکس| بی حجابی جورجینا رودریگز در عربستان خشم سعودی ها را برانگیخت

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از بی حجابی جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو در عربستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و خشم کاربران سعودی را برانگیخته است.

پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر توجه رسانه های بسیاری به عربستان سعودی و نحوه میزبانی این کشور از خانواده فوق ستاره پرتغالی جلب شده است.

تصاویر منتشره از پوشش متفاوت جورجینا رودریگز همسر رونالدو واکنش های منفی زیادی در میان کاربران عربستانی داشته است.

عکس بی حجابی جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| بی حجابی جورجینا رودریگز در عربستان خشم سعودی ها را برانگیخت

عکس بی حجاب جورجینا رودریگز همسر رونالدو در عربستان سعودی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. تنها آرزویم دیدن تنها ۱۰ درصد از کل
    ۹۰ . م .ن . جمعیت کشورمان در یک محیط بزرگ و قابل دیدن است !
    یعنی صد تا استادیوم آزادی پر از جمعیت در یک جا . . ‌‌‌

  2. تو مملکت فلاکت زده بی مسئول ما درد من بوده حالا حجاب جورجیا هم به ما ربطی پیدا کرده ؟! آخه به تو چه که همسر رونالدو چطور می پوشه !!! پول بیت المال مردم را حروم چی دارید می کنید ؟ یکی از مشکلات این همه دردمند هموطن را پیگیری کنید که خدا را خوش بیاد ..‌. خیلی هم ناراحتید چی پوشیده کشت ارشاد را بفرستید حداقل عربستان برای سرکوب منتقد و مخالف الگو بگیره … شرم نکنید .. به لباس اهل کفر بپردازید تا مردم خودمون نداشتن کفن را از فقر و فلاکتی که به خونشون انداختید بی خبر بمونند!!!!

  3. امیدوارم خدا بخیر زندگی خصوصی رونالدو و جورجینا بگذرونه من واقعا نگران این زوجم که به کشوری مهاجرت کردن که زمین تا آسمون باهم تعارض فرهنگی دارن و مشکلات ریزودرشت حاشیه اش!!!!

    1. خشم سعودی ها !!!
      اینا خودشون رفتن واسه ترقی کشورشون رونالدو رو آوردن و تمام شرایطش رو پذیرفتن شما بفکر زمستان سخت اروپا باش که گاز مردم ایران داره قطع میشه .

  4. حجاب این خانم چقدر مهم شده.نکنه ازدلیل بدبختی ماایرانیها همین موضوعه که اینقدربرای رسانه داخلی مهم وحیاتی شده.رهاکند آقا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *