عکس

عکس| واکنش عارف غلامی به زمستان سخت ایران؛ چرا با سلبریتی ها برخورد قاطع نمی شود؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ عارف غلامی بازیکن استقلال با انتشار پستی در توییتر نسبت به تعطیلی ادارات جهت مدیریت مصرف انرژی در ایران واکنش عجیبی نشان داد.

او با طعنه به مسئولین ایرانی نوشت: زمستان سخت اروپا، باعث تعطیلی ادارات در ایران شد.

توییت عارف غلامی در حالی منتشر می شود که تعطیلی ادارات در بعضی شهرهای پرمصرف ایران در روزهای اوج مصرف خانگی گاز و صرفا برای مدیریت مصرف انرژی در روزهای آخر هفته صورت گرفته و در برخی کشورهای اروپایی حتی جدول قطعی برق و گاز به مردم داده شده است.

آقای غلامی که پیش تر شاهد دستگیری سروش رفیعی به دلیل اظهارنظرهای بدون سند خود در اغتشاشات ۱۴۰۱ بوده بنظر می رسد تلاش دارد تا باا آب در آسیاب دشمن ریختن خود تجربه بازداشت را بدست بیاورد.

عکس توییت عارف غلامی در واکنش به تعطیلی ادارات ایران که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش عارف غلامی به زمستان سخت ایران؛ چرا با سلبریتی ها برخورد قاطع نمی شود؟

توییت عارف غلامی درباره زمستان سخت

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. کدام آب دوساله میگویند اب وگاز و…کم مصرف کنید اولین دارنده منابع گازی دنیا هستیم نمی‌تونیم نیاز خودمون رو تامین کنیم درجایی که باید به دنیا گاز بفروشیم همین قطر داره چکار می‌کنه
    آینه چون عیب تو بنمود.راست
    خود شکن آیینه شکستن خطاست

  2. برای چی باهاش برخورد بشه؟؟؟؟ برای گفتن حقیقت؟؟؟؟
    چقدر تهوع اوره نفس کشیدن توی هوایی که جاهلان مسمومش کردم

  3. این دوزاری باید بره تو اروپابرای گرم شدن پشکل گربه بسوزونه تا آدم بشه
    خلاصه که خیلی توپوزی لازمه !!!!!خیلیییییی!!!!!

    1. این … حرف خودت نی.. یه اوسکولی بهت یاد داده.. در واقع یه اسکول فریبت داده.. حتی اگه اینی که میگی حقیقت داشته باشه نشون میده اونا حتی پشکل گربه رو میتونن بازیابی کنن مث مسئولین ما بی عرضه نیستن.

  4. یورا شما دیلی فوتبالی ها اینقدر کم عقلید و یک اظهار نظر شخصی را سریع آب به آسیاب دشمن ریختن تلقی و حکم بازداشت صادر می کنید !!!! شمای مغز فندقی مزدور تندروهای بی کفایت دارید آب به آسیاب دشمن می ریزید که به جای پیگیری حل مشکلات مردم از این مسئولین نالایق هر روز یه خبر الکی را مهم و باعث تفرقه و دو دستگی مردم می شید …وگرنه از رییس جمهوری که وعده دلار پنج هزار تومانی داد بخواهید و بپرسید تقصیر. کیه الان دلار شده ۴۰هزار تومن و نان خالی هم داره از سفره مردم برچیده می شه و تو این دو سال جز بالا رفتن تورم و افزایش شاخص فلاکت در جامعه چه دستاوردی داشتند وگرنه غلامی کیه و این اظهار نظرها به درد کدوم ایرانی درمانده در ضروریات زندگی می خوره که شما متعصبانه حکم بازداشت هم گوشزد می کنی؟ کاش هم غلامی هم شما را بازداشت می کردند و این دیلی بدبال را هم می بستند شاید مغز ما هم کمی آرامش می گرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *