نقل و انتقالات

تصمیم سیاسی یحیی گل محمدی؛ وریا غفوری در پرسپولیس؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل محمدی در اقدامی سیاسی و برای حمایت از وریا غفوری تصمیم دارد این بازیکن ۳۶ ساله را جذب کند.

مدیران پرسپولیس با تصمیم یحیی گل محمدی مبنی بر جذب وریا غفوری مخالفت کرده اند اما سرمربی سرخپوشان برای انتقال کاپیتان اسبق استقلال پافشاری می کند.

پیش تر برخی منابع مدعی وثیقه گذاشتن یحیی گل محمدی برای آزادی وریا غفوری از زندان شده بودند و رابطه نزدیک این دو نفر می تواند یکی از عوامل دخیل در احتمال پرسپولیسی شدن غفوری باشد.

یحیی گل محمدی در حالی تصمیم به جذب مدافع پا به سن گذاشته سابق فولاد خوزستان دارد که در پست دفاع راست یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ برتر بیست و دوم یعنی دانیال اسماعیلی فر را در اختیار دارد.

پرسپولیس با جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل به طور قطع یک مهاجم خارجی [احتمالا لئوناردو پریرا برزیلی] را جذب می کند و گل محمدی تصمیم دارد دیگر جای خالی لیست سرخپوشان را با جذب وریا غفوری پر کند.

گفتنی است، وریا غفوری طی ۶ ماه گذشته با تصمیم کادر مربیان تیم های استقلال و فولاد خوزستان و به علت مسائل فنی از این تیم ها کنار گذاشته شد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. حرکت ورزشی مردانگی قشنگی است واقعا آدم لذت می‌بره از این حمایت انسان های نامدار و دستگیری از یک ورزشکار دیگر که گرفتار حاشیه های سیاسی و …شده
    البته نه تنها ورزشکاران شناخته شده، بلکه نخبه ها و افراد سر شناس در عرصه های غیر سیاسی باید هوشیار باشند ودر همچنین دامهایی گرفتار نشوند واقعا حیف است حاصل یک عمر زحمت و سختی با یک بی تجربگی و احساسی از دست بدهید ….عرصه سیاست کثیف ترین و نامرد ترین صحنه های روزگار است..که فضای آموزش و ورزشی و علمی و فرهنگی و اکثر نهادهای کشور را در گیر کرده و این هم حاصل سوء مدیریت داخلی است که هر چیزی را در گروه سیاست تعریف می‌شود
    امید وارم که همه چی به جای خود برگردد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *