فیلم

فیلم| مجتبی پوربخش مدعی قتل علی انصاریان شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش با انتشار یک فیلم از برنامه پدرخوانده در اینستاگرام مدعی قتل علی انصاریان شد.

در این ویدیو که مجتبی پور بخش مجری سابق صداوسیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، ‏وی مدعی باز بودن پرونده مرگ علی انصاریان سخن گفته و نوشت: رفیق اونه که همیشه یاد رفیقش باشه، ما یک شهروند خوب و دوست داشتنی رو از دست دادیم؛ اونم بخاطر اینکه ‎مافیا اون رو از ما گرفت و هنوز پرونده مرگش بازه و تا مقصران مرگش رو به سزای اعمالشون نرسونیم آروم نمیگیریم.

گفتنی است، علی انصاریان بازیکن پیشین پرسپولیس ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در پی ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

فیلم ادعای قتل علی انصاریان توسط مجتبی پوربخش که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم ادعای قتل علی انصاریان توسط مجتبی پوربخش

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. الان این هم شده اسطوره ساده لوحان،،،چقدراسطوره زیاد شده این دوماه،دیگه لوس بازی شده،قبلا ابهتی داشت و در طول قرن‌ها ایران ده تا اسطوره هم نداشت،مثل کورش بزرگ،داریوش،پوریای ولی،تختی،سردارسلیمانی،و… الان هرکی فرار میکنه از ایران یادشمن خاک ایران باشه اسطوره هست،،،امثال علی کریمی وعلی دایی و گل‌محمدی ومهدوی کیا اسطوره،گل محمدی اسطورررره شده،،اینم شده جوانک اسطوره،،گوگوشم اسطوره شاه ماهیشونه،ابی اسرائیلی عربی هم اسطورشون هست،،دمشون گرم

  2. خیله خوب توراست میگی. میدونیم بیکاری بااین مخارج دردآورهست. حتی به خودت زحمت کارکردن به عنوان شاگردمغازه رو نمیدی. اختلاف زن وشوهری ازهمین بیکاری شروع میشه. فکرکار باش که خربزه آب هست. فضای مجازی نون وآب نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *