فوتبال ایران

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک| نظر کارشناس درباره پنالتی سوخته و اخراج بیرانوند

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی میرزابیگی، کارشناسی داوری فوتبال ایران در مورد داوری بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد اظهار داشت: در دقیقه ۳۹ بازیکن آلومینیوم پای مهاجم خارجی پرسپولیس (شیخ دیاباته) را زد و داور باید در آن لحظه یک ضربه مستقیم از روی نقطه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد که این اتفاق افتاد و پنالتی پرسپولیس سوخت.

وی افزود: البته در دقیقه ۱۱ بازی دیاباته در یک صحنه دیاباته پایش را روی استوک بازیکن آلومینیوم گذاشت که مستحق دریافت کارت زرد بود اما داور در آن صحنه هم بی‌تفاوت از این صحنه گذشت و به دیاباته کارت زرد نشان نداد.

این کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه جنجالی اخراج علیرضا بیرانوند گفت: در آن صحنه به نظر می رسید که بازیکن در آفساید باشد اما در وسط زمین یک بازیکن قرمز تقریبا در شرایطی بود که آفساید را پر می کرد. مهم این بود که کمک داور جای درستی نداشت و نمی توان روی تصمیمش نظر قاطع داد.

میرزابیگی افزود: اما بعد از فرار بازیکن آلومینیوم به سمت دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند او را با خطا متوقف کرد و مستحق دریافت کارت قرمز بود چون خطای شدید و خطرناک انجام داد.

منبع: خبرورزشی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. الان میگن مافیا اما یادتان نرود پارسال توی همین ورزشگاه با ناداوری الومینیوم و فولاد را بردید ان موقع میگفتید اشتباه داور میگید نه برید بازی رو ببینید که چطور بردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *