فوتبال ایران

عکس| ساپینتو مشکل روانی دارد؛ سرمربی استقلال بی ادب و دیوانه است!

به گزارش دیلی فوتبال؛ آرتا منهاجی، مربی مس کرمان با انتشار پستی در توییتر نسبت به حواشی و جنجال بازی این تیم با استقلال در ورزشگاه شهید باهنر و درگیری ریکاردو ساپینتو با ماموران نیروی انتظامی واکنش نشان داد.

منهاجی با اشاره به بیهوده بودن تلاش های باشگاه استقلال برای مقصر جلوه دادن نیروهای امنیتی ورزشگاه، نوشت: دفعه اولش نیست، بی ادب و دیوانه است، مشکل روانی داره و این ره هم به ترکستان میره؛ یه چیزایی هست که ارزش و شان و حرمتش بیشتر از فوتبال و رنگهاست.

گفتنی است، اقدام توهین آمیز ریکاردو ساپینتو به سمت هواداران مس کرمان و همچنین درگیری او با ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی، دیدار استقلال و مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر را به جنجال کشید.

عکس ادعای مربی مس کرمان درباره مشکل روانی و بی ادبی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| ساپینتو مشکل روانی دارد؛ سرمربی استقلال بی ادب و دیوانه است!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. باختند کم به در ودیوار بزنید همین مربی که میگید دیوانه است مطمن باشید از شما وبزرگتر از شما سالمتره …آقا جان باختند دارید خودتونو ….میکنید بسه دیگه از این بیشتر خودتونو خراب نکنید شما که جزو پادوهای اس اس هم حساب نمیشید بابا جان ختم کلام با مال ساپینتو میخواهید خودتونو داماد کنید خفه شید دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *