فوتبال ایرانویژه

چرا ارسلان مطهری پرسپولیسی نشد؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی ضیا در ادامه دعوت از بازیکنان موفق سال ۹۸ شب گذشته ارسلان مطهری را به برنامه خود دعوت کرد.

مطهری در ابتدا درباره شادی گلش با گیتار گفت:

هواداران دعا کنند من همیشه بزنم و برای شادی دل آنها می زنم. من ادای گیتار زدن را در می آورم و خداراشکر به دل هواداران نشسته است.

وی درباره کرونا که ایران درگیر آن است هم گفت:

دکتر و تب سنج سر تمرین آوردند. حالا ما نمی دانیم چه می شود و برنامه خاصی نداریم تمرینات تعطیل است. پرسپولیس و سپاهان تمرین داشتند اما تعطیل کردند ما هم تعطیل هستیم تا شرایط مشخص شود.

مهاجم استقلال درباره شرایط مالی این روزهای تیمش هم گفت:

همه تیم ها به جز دو سه تیم مشکل مالی دارند. امیدوارم این مشکل هم رفع شود چون ما برای سلامتی مان بازی نمی کنیم برای درآمد بازی می کنیم. عشقی که داریم و غیرتمان جدا است اما پولی که می گیریم تنها درآمدمان است. اکنون شرایط خیلی سخت است.

مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد پیشنهاد پرسپولیس گفت:

چهار پنج سالی شد که گفتم استقلالی هستم. زمان آقای دایی بود که من در نفت بودم پرسپولیس لطف کرد پیشنهاد داد و دلم خواست بگویم استقلالی ام. حس باحالی بود و دیدم چه بازتاب قشنگی داشت و فهمیدم هواداران انرژی مثبت دارند.حرفه ای اش این است که اصلا نگوییم به کدام تیم علاقه داریم اما اینطور قشنگ تر است. شاید هم نمی شد اما وقتی شد خیلی قشنگ بود.

او افزود گفت:

پیشنهاد پرسپولیس خوب بود. آن موقع من پیشنهادی از استقلال نداشتم. بعد از آن قدری اوضاع بهتر شد و من به ذوب آهن رفتم و خداراشکر اتفاقات خوبی برای من افتاد و مسیر بازتر شد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *