عکس

عکس| استوری علی کریمی برای تولد کریم باقری با چاشنی کنایه به مهدی طارمی

به گزارش سرویس عکس خبرگزاری دیلی فوتبال؛ علی کریمی، پیشکسوت فوتبال ایران که طی ماه های گذشته به یک مهره سیاسی ضدایرانی بدل شده حتی با انتشار یک عکس نوشته در استوری اینستاگرام ضمن تبریک تولد کریم باقری به مهدی طارمی و برخی بازیکنان تیم ملی ایران کنایه زد.

در این عکس که علی کریمی برای تبریک تولد ۴۹ سالگی کریم باقری استوری کرده، مربی پرسپولیس و تیم ملی ایران در کنار مهدی طارمی دیده می شود؛ کریمی در متن منتشره با اشاره به محبوبیت باقری در میان مردم نوشت: «کاش بازیکنان فعلی تیم ملی بدانند خیلی زود دوران قهرمانی شان به پایان می رسد اما شاید خیلی هایشان هیچ وقت از عزت پایداری برخوردار نشوند».

گفتنی است، علی کریمی از جمله چهره های ضدایرانی بود که کارزار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در فضای مجازی کلید زد اما تیر این جریان سیاسی به سنگ خورد.

عکس استوری علی کریمی برای تولد کریم باقری با چاشنی کنایه به مهدی طارمی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| استوری علی کریمی برای تولد کریم باقری با چاشنی کنایه به مهدی طارمی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس استوری علی کریمی برای کریم باقری و کنایه به مهدی طارمی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. آقای باقری بازیکن تمام عیار زمان خودش بود و قابل احترام است ،ولی آقا مهدی بهترین بازیکن قرن فوتبال ایران،بازیهایش در پرتو و لیگ قهرمانان اروپا واقعا ستودنی و حس غرور برای ایرانیان است.

  2. مردیکه خیال میکنه با وطن فروشی قهرمان شده ، فقط بی شرفی خودت اثبات کردی ، میخوای خودت بفهمی که قهرمان که نیستی هیچ ، فقط یک خائن بی شرف هستی ؟ از مردم همون خراب شده که
    الان هستی یه نظر سنجی کن

  3. واقعا کدوم دوران قهرمانی علی کریمی و کریم باقری کدام دوران قهرمان بودند؟؟؟طارمی حداقل یه سرگردن از این دونفر بالاتره چند ساله جزو بهترین های فوتبال پرتغال و گاها اروپا هستش فقط مثل علی دایی شانس نداشت مقابل کشورهایی مثل مالدیو بازی کنه؟

  4. باورم نمیشه چرا اقای کریمی درباره فوتبال نظر دادن
    بهتر نیست در حوزه ای که تخصص دارن نظر بدن
    و فوتبال رو به اهلش بسپارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *