فیلم

فیلم| لحظه سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت از نمای نزدیک

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از لحظه سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت از نمای نزدیک ساختمنا تربیت بدنی این شهرستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که از لحظه سقوط هلیکوپتر حامل وزیر ورزش ضبط و در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، لحظات فرود ناموفق بالگرد حامل حمید سجادی و همراهانش در زمین تربیت بدنی شهرستان بافت مشاهده می شود.

فیلم لحظه سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت از نمای نزدیک که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم لحظه سقوط هلیکوپتر وزیر ورزش

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. کارشناسان محترم لطفا زیادی زور نزنید ی نفس عمیق بکشید وبا خونسردی نظرات اخرتون رو بفرمایید!
    بسه دیگه یارو چهار کلاس سواد داره شده کارشناس سیاسی فرهنگی.جنگی و…

    1. اقای ناشناس عزیز لطفا مودب باش، اینجا محل نظرات است و هرکس آزاد است که نظر خودش را بنویسد، شما هم نظر خود را بنویسید.
      هوش وذکاوت ربطی به تحصیلات نداره، الان ما کلی پزشک متخصص داریم که با وجود دستگاههای مدرن ام آر ای و سی تی اسکن و.. بیسوادند ولی قدیم با یک گوشی و یه چراغ قوه و یه چکش پلاستیکی خیلی راحت بیماری را تشخیص و درمان میکردند و همچنین داریم شکسته بند های بیسوادی که بهتر از ارتوپد ها در کوره دهاتها به درمان مردم میپردازند.

  2. اون ها الان در بهشت هستن و از اینکه از این دنیای مادی رها شدن خوشحالن
    شما هم برای این مؤمنان با ایمان خوشحال باشید و امیدوار برای ملاقات مجدد در بهشت

  3. مقصر خلبان نیست،هلیکوپترهای روسی منسوخ و به درد نخورن،هلیکوپتر رو هوا دچار نقص فنی شده و روتور عقبش هر کار افتاده باعث میشه هلی دور خودش بچرخه و خلبان نتونه کنترلش کنه…

  4. یه حالتی هست در هنگام نشستن هواپیما و بالگرد که اصطلاحا بهش میگن بانس کردن یعنی پرنده یک لحظه زمین رو تاچ یا همون لمس میکنه و دوباره مثل توپی که به زمین بر خورد میکنه برمیگرده بالا و در چنین حالتی به لحاظ لندینگ یا همون نشستن بد خلبان که یهو پرنده رو میکوبه زمین این اتفاق میافته و وقتی وسیله برمیگرده بالا چون خلبان اصطلاحا پاور یا قدرت لازم موتور رو دیگه در اختیار نداره پرنده از دستش خارج میشه و به این شکل رول میکنه و میخوره زمین.
    کلا مقصر خلبان بود به لحاظ لندینگ نامناسب که گاها زمانیکه شرنشین وی آی پی دارن بعضی خلبانها هول میکنن و میخوان بهتر بشینن دقیقا بدترین لندینگ رو انجام میدن.
    چون طبق فیلم هیچ گونه نقص فنی در کار نبود.
    فقط خدا بهشون رحم کرد که بالگرد منفجر نشد و الا همه پودر میشدن.

  5. خاک برسر خلبان هلکوپتر، تا لحظه اخر تاقبل از نشستن روی زمین همه چیز طبیعی بود، فقط نمی دانست کجا باید بشینه، زیر پای هلکوپتر خالی شد، معلوم نیست کجا نشست هرچی بود فروریخت،

    1. سلام میشه بپرسم تخصص شما چیه؟
      بنده ارشد آیرودینامیک دارم و حاضرم با شما راجب دلایل سقوط هواپیما مناظره کنم و ببینم استدلالتون در فرافکنی و خرابکاری در سقوط این بالگرد چیه
      باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *