منهای فوتبال

عکس| واکنش عادل فردوسی پور به مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر در مدارس ایران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ صفحه منتسب به عادل فردوسی پور مجری سابق تلویزیون ایران با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام به ماجرای مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر در مدارس کشور واکنش نشان داد.

عادل فردوسی پور مسمومیت های زنجیره ای در مدارس دخترانه ایران را هولناک و تاسف بار دانست؛ این مجری سرشناس نوشت: چه کسانی می خواهند با ایجاد فضای رعب و وحشت، برای رشد سرمایه های انسانی مانع تراشی کنند؟

عکس نوشته عادل فردوسی پور در واکنش به مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر در مدارس ایران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش عادل فردوسی پور به مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر در مدارس ایران

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

واکنش عادل فردوسی پور به مسمومیت های مدارس دخترانه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. جالبه دوست عزیزمون با نام ایرانی میگه که ماجرای اسید پاشی سال های قبل و ماجرای مسمومیت های فعلی کار عده ای متعصب و تندرو هست این درست بنطر میاد اما این رفتار با کیا بیشتر تناسب داره با کسانی که ریختن تو خیابون بانک رو زدن ماشین های پلیس و اورژانس و اتیش زدن و ادم کشتن یا طرف مقابلشون ؟؟ رفتار غیر انسانی از کسایی بر میاد که برای کارهایی که انجام میدن محدودیت ندارن و فقط میخوان هدفشون هر طور شده به سر انجام برسه انجام کار های خلاف انسانیت روش غربه این که مسمومیت سادس امریکا و اروپا بمب شیمیایی میدادن به صدام رو سر مردم خالی کنه
    حتی اگه از حقیقت ماجرا مطمئن نیستین سرنخ ها رو دنبال کنین

  2. یاد اسید پاشی اصفهان افتادم .
    سال ۹۲ که به تشویق امام جمعه اصفهان تو صورت خانمهای بدحجاب اسید میپاشیدند تا به خیال خودشون جامعه را برای بدحجاب‌ها نا امن کنن.
    الان هم بیشتر دختران دهه هشتادی حجاب برداشتند و عده ای تند رو و متعصب میخان جامعه را برای این قشر نا امن کنن

  3. یعنی ملت ایران حق اعتراض ندارند. ؟ پس حالا که اعتراض کردند و از شرایط حاکمیت و مسیولین گله مند و منتقد و معترض بودند. پس نتیجه میگیریم باید مدارس دخترانه مسموم شوند و ملت مقصر این اچشرایژ هستند. ؟. !!! یعنی منطق ت منو کشته ناشناس ! امام حسین علیه السلام فرمود. اگر دین ندارید لااقل آزاده باش !

  4. دقت کردین تا حالا هیچ سلبریتی غرب رو مقصر نمیدونه حتی تحریم ها و شهادت سردار سلیمانی و….محکوم نکردن و همیشه در زمین دشمن بازی کردند بخاطر یک مشت دلار و ویزا ؟

    1. اولا اسمت کوروش نیست و احتمالا اصغره.
      ثانیا مردم باهوش تر از مسولین هستند و مسولان وقتی دروغ میگن حرفهاشون با هم نمیخونه.
      ثالثا، تو پنجاه شصت شهر از گازی استفاده میکنند که نظامی است وکسی به ان دسترسی ندارد که در چند مورد افراد فوتی داشتیم قضیه حکومتی است.
      رابعاً، چرا در حوزه ها و مدارس غیر انتفاعی که بچه های مسولین در آنجا هستند استفاده نشد؟
      خامسا، چرا وقتی رهبری پیگیر شد، جریان متوقف شد؟

  5. حتما عواملی را در خود مدارس دارند شک نکنید دانش اموزانی فریب خورده یا معلم وافراد مسول روان پریش که اینکارو انجام میدن مطمن باشید مسولین تحقیق کنید با توجه به اینکه مدارس دوربین دارند

  6. جیک جیک مستونتون بود فکر زمستونتون نبود؟!
    موقعی که به اغتشاشات دامن می‌زدید باید فکر این‌همه ناامنی‌های پشت سرش رو هم می‌کردید! پنج ماهه که همون یه مقدار آرامش و آسایش نسبی رو هم که داشتیم از دست دادیم. وقتی هنوز راه و روش اعتراض درست و منطقی رو بلد نباشیم، نتیجه‌ش میشه این! وقتی شهر شلوغ بشه، قورباغه هم هفت‌تیر‌کش میشه!

  7. سلام مطمعن باشیدهرچه بکاریددروخواهیدکردبی شک انشا…نصیب خوداقایان خواهدشدبه بدترین وجع خدای کریم و مهربان رادستکم نگیریدخودعادل واگاه هست به همه چیز بی شک چنین افرادی با دست خودتی به ریشه خودخواهندزد…جهت اطلاع یااقام مهدی….

  8. سلام.
    سوالاتی که به کشف موضوع کمک می‌کند بنظرم اینهاست:
    گاز مورد بحث در کجا تهیه و توسط چه فروشندگانی بفروش میرسد؟
    در چه مخزنی حمل و به مدارس میرسد؟
    آیا فرد مجرم یک ظرف اصلی دارد که از آن تخلیه و به بسته های کوچکتر تقسیم میکند؟
    چطور فرد منتشر کننده مسموم نمی‌شود و دور میشود؟
    مثلا آیا در پلاستیک در بسته به محل مورد هدف برده می‌شود بعد بتدریج با ایجاد خوردگی ، از ظرف نشت میکند؟
    قبل و بعد از ماجرا آدم غریبه ای آن اطراف دیده نشده؟
    برای این حجم از پراکندگی عملیات در کشور، تیم چندنفره مورد نیاز است؟
    از نظر زمانی آیا یکنفر می‌تواند همه اینها را پوشش دهد؟ و در یک مسیر به شهرهای مختلف برود؟
    چرا بوها متفاوت است؟ نعنا نارنگی نارنج گندیده واکس سوخته عطرتند بدون بو……
    آیا عملیات انحرافی برای انجام کار دیگری بطور همزمان هست؟
    در مدارس مختلف، اولین کلاسهایی که درگیر شدند چه خصوصیت مشترک جغرافیایی داشته‌‌اند؟
    بچه ها ناخواسته چه چیز مشترکی خریداری و به مدرسه برده اند؟
    آیا روشن کردن مشعل ، فندک ، آتش زدن کاغذ گاز را خنثی میکند؟
    کمی “بارش افکار” کنیم ببینیم به چه نتیجه ای میرسیم؟

      1. کاربر پویا! شما که انقدر مطمئنی خودِ مسئولین این‌کار رو انجام دادن، چرا نمیری اسامی‌شون رو رو کنی؟! فقط متهم کردن رو بلدید!

    1. درود بر شما و بر دیگر ایرانیان ارجمند
      به احتمال نزدیک به صد در صد هیچ گاز یا مواد سمی در کار نیست و تنها دلیل این داستان استرس و هیستری است من در شهر قم باشنده هستم و نخستین مدرسه ایی که این مثلا مسمومیت در آن رخ داد مدرسه حیات بود که در نزدیکی خانه ماست و خواهر زاده و دخترخاله من در این مدرسه دانش آموزند
      صد بار از دانش آموزان آزمايش های گوناگون گرفته شده و به این نتیجه رسیده اند که هیج گونه ماده سمی یا هر ماده ایی که باعث مسمومیت شود در خون این دانش آموزان پیدا نشده و همه از دید پزشکی کاملا سالم بوده اند
      دخترها بیشتر دچار ترس و استرس می‌شوند و تلقین پذیر تر هستند و البته لوس بازی و جلب توجه و فیلم بازی کردن و توطئه هم در کار است نه اینکه کسی مسموم شده باشد بلکه توطئه یعنی القای حس ناامنی و ایجاد ترس!! مسئولان از ترس اینکه مبادا در آینده عامل مسمومیت زایی برای این رخدادها کشف شود پیشاپیش و بدون سند مسمومیت را تایید می‌کنند و زمانی که از آنها می پرسید عامل مسمومیت چه نوع سمی است درمانده می‌شوند و پاسخی ندارند چون عاملی در کار نیست

      کوتاه سخن اینکه تنها عامل این رویداد ها لوس بازی و فیلم بازی کردن های توطئه گران و تلقین پذیری و استرس شدید و در یک واژه هیستری گروهی!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *