فوتبال ایران

فتح الله زاده از هواداران استقلال طلبکار شد؛ فقط ۳۰۰ میلیون کمک کردند!

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه اخیرش از هواداران تیم طلبکار شده است و بابت مبلغ پایین کمک های مردمی گلایه کرده است.

فتح الله زاده در مصاحبه با رسانه طرفداری در خصوص طلب آندره استراماچونی از باشگاه استقلال صحبت های تندی به میان آورده است.

مدیرعامل استقلال در بخشی از مصاحبه در شفاف سازی کمک های مردمی در پی اعلام شماره حساب به هواداران گفت: ما حداقل ۳۰ میلیون هوادار داریم ولی فقط ۳۰۰ میلیون پول واریز شده است یعنی حتی مبلغ به یک میلیارد هم نرسید!

گلایه علی فتح الله زاده از مبلغ کم کمک های مردمی به باشگاه استقلال در حالی صورت می گیرد که مدیران باشگاه های دولتی طی سال های گذشته بارها با همیاری همین مردم از بزرگترین مشکلات عبور کرده و بر ضعف های مدیریتی خود سرپوش گذاشته اند.

اکنون اگر به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند مبلغ جمع آوری شده در حد انتظار چند میلیاردی مدیران باشگاه استقلال نیست، لازم است مسئولان یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران درک صحیحی از وضعیت جامعه داشته باشند و از هواداران خود برای این کمک ها تشکر کنند، نه اینکه طلبکار و مدعی شوند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *