منهای فوتبال

عکس| این شما و این طرز فکر داعشی حامیان شعار زن زندگی آزادی!

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از طرز فکر داعشی گونه یکی از حامیان شعار زن زندگی آزادی بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.

در این پست توییتری یکی از افراد ضدانقلاب به بهانه انتقام مرگ مهسا امینی مدعی سلاخی کردن کودکان دهه نودی و هزار و چهارصدی شده است.

عکس نوشته طرز تفکر داعشی یکی از حامیان زن زندگی آزادی درباره سلاخی کودکان که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| این شما و این طرز فکر داعشی حامیان شعار زن زندگی آزادی!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

توییت داعش گونه حامیان زن زندگی آزادی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۳ دیدگاه ها

  1. نیاز به توضیح نبود، به شخصیت پلید و درنده‌خویی‌تون در رفتار وحشیانه‌‌تون در مورد شهادت آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان پی بردیم. ولی خیالتون تخت، دیگه چنین آرزوهایی رو به گور می‌برید!

    1. به زمان ارسال پیامهات توجه کن که همه نزدیک به هم ارسال شدن. با یه اسم نظر بده که مشخص بشه یه نفری. از طرفی سلاخی‌کردن کار شما داعشی‌هاست، مگه غیر از اینه؟! تو چرا ناراحت شدی؟!

      1. من هیچوقت مرگ دختره مریضم که قبلا تومور مغزی داشته وتو بیمارستان میلاد تهران هنوز پرونده پزشکی داره
        ویا خودکشی دخترم که از خونه فرار کرده وخودشو از بالای یه ساختمون انداخته پایین وازقبل هم تو اینستا پست گذاشته که میخوام خودکشی کنم رو نمیندازم گردن دولت که پشت سرش صدها آدم بیگناه کشته بشن ویه کشور به آشوب کشیده بشه فهمیدی؟!!!!!!!!

  2. حالا خوبه افکار خبیث وداعشی گونه تو وکسانی که دم از زن زندگی آزادی میزنن به بیرون تراوش کرد تاهمه اصل و حقیقت شما کثافتهارو ببینن البته این آرزو رو به گور میبرید

    حتی فکرشم ازمغز گندیده تو بزرگتره پس حتی فکرشم نکن مگه اینکه سربازان این وطن مرده باشن که شما کفتارها دستتون به این کودکان مظلوم وبی گناه برسه……….

    فاحشه داعشی هیچ غلطی نمیتونه بکنید اینقدر حرص بخور تابمیری

      1. کاربر جابر که هربار با یه اسمی نظر میدی، تو چرا انقدر مدافع همجنسای داعشیت هستی؟! تو که می‌دونی کارِتون چقدر بد و وحشیانه‌ست!

  3. خوب حالا بیایید از این جماعت دفاع کنید غرب پرست ها ننگ بر شما ننگ بر شما یعنی شهوت اینقدر به شما فشار آورده که میخواید چنین غلطی کنید بی غیرتی دیگه بسه تا کی میخواید بشینید این جماعت مفسد فی الارض رو تماشا کنید؟

    1. ننگ بر خود شماها که میخواید با این بازی کثیفی که خودتون درست کردید چهره مردم رو میخواید خراب کنید و این پیام هم باز از خودتون هستش یا چند نفر از ادمهای بیشعور و کثیف و معلوم والحال که معلوم نیست چی و کی هستند یا داعشی هستند یا از حرومزاده های وهابیت هستند. وگرنه هیچکسی از بین مردم ایران و یا معترضان به این وضعیت نابسامان کشور ایران از این حرفها و این پست ها نمیزارن و هیچوقت همچنین کار کثیف و جنایتی نخواهند کرد. و خود مردم ایران و معترضان به این وضعیت نابسامان و گرونی ها و تورم شدید و دلار و مشکلات اساسی دیگر در کشور در اصل مطلب با همچنین چیزها و حرفهایی مشکل دارند. نه اینکه بخواهند به یک کودک معصوم و بی گناه حتی یه صدمه کوچک بزنن چه برسه به اینکه بخواهند ….. پس مطمعن باشید که این پست برای مردمان اصیل و عاشق ایرانی و وطن پرست و ناموس پرست ایرانی نیست و مطمعن باشید که برای یکی از همین گروهک های تروریستی داعش یا وهابی و …. هستش و یا کسانی که میخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و دارن از این موقعیت سو استفاده میکنند. پس هیچوقت این حرفهای چرت و پرت رو به مردم باغیرت و باشرف و با وجود ایران زمین نگید. پس ننگ بر خودتون باد که میخواهید تر و خشک رو باهم بسوزونید به اسم عدالت و میهن پرستی و ناموس پرستی. سگ شرف داره به بعضیاتون که وفداریش از خیلیاتون بیشتره بیشرفای اشغال نمک نشناس

    2. از اول هم هدف اصلی اینها همین بود ولی مردمو گول میزدن به بهانه آزادی وزن زندگی میخواستن مردم فریب بخورن وباهاشون همراه بشن
      وگرنه هدفشون جزکشتن وبه سلاخی کشیدن چیزه دیگری نیست

  4. امثال این حروم زاده های فاحشه چقدر سوژه خوبی هستند برای خنده بدبخت های فلک زده درجا روانی شدن فکرکنم تو تیمارستان هم راه نمیدن اینارو

  5. در حد و اندازه این حرف ها نیستی فاحشه مفعوله ولدالزنا امثال تو کثافت آشغال متعفن دماغشونو بگیرن جونشون بالامیاد سقط میشن میرن زیرخاک نجاست خور حروم زاده

  6. ان‌شاءالله قبل از اینکه دستتون به خون این کودکان بی‌گناه آلوده بشه، خداوند بزرگ به درک، واصلتون کنه!
    و بدونید این رجزخوانی‌هاتون رو به گور خواهید برد!

    1. یعنی چی؟! یعنی انقدر پست‌فطرت و حقیرید که حتی به یه کودک خردسالی که پستونک تو دهنشه هم رحم نمی‌کنید؟! واقعا دلتون میاد همچین نظری بدید؟! اگرچه از افرادی که حروم‌لقمه هستند انتظار بیشتر از این نمیره. انقدر شکم‌هاتون از حرام پُر شده که انسانیتتون تباه شده باشه. شما با این خباثتتون روی ابلیس رو هم سفید کردید!

        1. از یه بچه پستونک به دهن، استفاده ابزاری نمی‌کنم، حقیقتیه که دیده میشه. این کودک انقدر کوچیکه که حتی پستونکش رو هم کنار نذاشته. منتها چشم و گوش شماها بسته و مُهرخورده‌ست! اگر یکبار قرآن رو که کلام خداست به طور کامل مطالعه می‌کردید، متوجه می‌شدید جزء کدام دسته از افراد هستید!

    2. شما غلط. میکنین. با اون پستی وزشتی هاتون. بی شرف. بی حیا. بخاطر بی حیایی. غلط می‌کنی. مهسا. ونیکا. شاید اگر بودن. هم امثال شما را قبول نداشتن. که.چنین غلطی می‌کنی. از شما دست تر خودتون. هستین. خود تحقیری تا این حد.

        1. لیندا جان که همه جا سرک می‌کشی و از ادبیاتت مشخصه دوزار سواد نداری، اصطلاح ساندیس و جیره‌خور و … دیگه خیلی قدیمیه! البته از تو که قطعا یه اکابری هستی این کلمات بعید نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *