فیلم

فیلم| افشاگری مربی سابق استقلال از توطئه فتح الله زاده علیه منصور پورحیدری

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از افشاگری ولی الله صالح نیا مربی بدنساز سابق استقلال از توطئه علی فتح الله زاده علیه منصور پورحیدری بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از مصاحبه ولی الله صالح نیا با خبرگزاری ایسنا که در فضای مجازی فراگیر شده، مربی بدنساز پیشین باشگاه استقلال می گوید: ابراهیم طالبی و علی فتح الله زاده علیه مرحوم منصور پورحیدری توطئه کردند تا استقلال در هفته آخر فصل ۸۱-۸۰ مقابل ملوان بندر انزلی شکست بخورد و قهرمانی را از دست بدهد تا آنها بتوانند کُخ را برای سرمربیگری استقلال به ایران بیاورند.

فیلم افشاگری مربی سابق استقلال از توطئه فتح الله زاده علیه منصور پورحیدری در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم افشاگری از توطئه فتح الله زاده علیه پورحیدری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. کاملا مشخصه این حرف راست نیست چون بعداز منصورخان امیر سرمربی شد ته تیمو قهرمان حذفی کرد و بعداز اون کخ اومد که امیر حاضر به دستیاری نشدو رفت اهواز

  2. فتح الله زاده با همه بمب ترکوندن هاش و تلاش هاش برای دلبری از از هواداران ، هیچوقت نتونست محبوب دل هواداران بشه.فقط و فقط به این فکر میکنه که خودش توی کانون توجه باشه و عقده های دوران کودکی خودش رو ارضاء کنه.دقیقا یه چیزی توی مایه های احمدی نژاده.
    افسوس که سیستم مدیریت دولتی توی کشور ما بستر بسیار مناسبی برای تولید و لولیدن چنین مدیرانی است که اهل زد و بند و پاچه خواری و… هستند و در مقابل مدیران سالم و عمل گرا و درستکاری مثل آجرلو همواره پس زده میشن.هنوز در حد متوسطه نه ، جملات دوره راهنمایی رو به خوبی نمیتونه ادا کنه این حاجی فتل ، ولی مدرک دکتری داره!!!دکتری این عتیقه رو کجای دلمون بزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *