فیلم

فیلم| متلک باورنکردنی میثاقی به تاج؛ گردنت هرچقدر هم کلفت باشد…

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از متلک باورنکردنی محمدحسین میثاقی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه فوتبال برتر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، محمدحسین میثاقی مجری برنامه در واکنش به مشکلات زیرساختی و تخریب قریب الوقوع بنای ورزشگاه آزادی به مصاحبه مهدی تاج در خصوص پاداش های فدراسیون فوتبال کنایه زد.

فیلم متلک باورنکردنی میثاقی به تاج؛ گردنت هرچقدر هم کلفت باشد… که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تیکه سنکین میثاقی به تاج در فوتبال برتر

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. متاسفانه میثاقی و بچه مجریان غرور سر ورویشان را گرفته و مالک زبانشان نیستند و موقع صحبت کردن فقط میخوان خودی نشان بدن و بگن ماهم هستیم و احترام بزرگتر و کوچکتر ی در بین‌شان از میان رفته و با تفرقه اندازی دیگران را با نظر شخصی می‌خواهند بدبین کنند در صورتی که شخصیت کاذب خودشان را رو می‌کنند اینم بزودی پشت فردوسی پور را خواهد گرفت و به بوته فراموشی خواهد رفت

  2. همین تاج بود گفته بود نمی‌خوام اسکوچیچ رو ببینم بندازید بیرون.خدا رو دید شش تایی کرد اینا رو. تا زمانی که رییس فدراسیون عوض نشه از باخت تیم ملی خوشحال میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *