فوتبال ایران

سرنوشت تلخ پژمان منتظری در انتظار ستاره استقلال؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ مدیران باشگاه استقلال بنا داشتند از چند روز آینده باب مذاکره با چند بازیکن که این فصل قراردادشان به پایان می‌رسد را باز کنند و در همین راستا تمدید قرارداد با علی کریمی، فرشید اسماعیلی و… در اولویت قرار داشت، اما مصاحبه تند و دور از انتظار فرشید اسماعیلی، موضع گیری پیشکسوتان و پیامدهای حرف‌های فرشید عملاً موضوع مذاکره با او برای تمدید قرارداد را هوا کرد.

ساعتی بعد از انتشار حرف‌های اسماعیلی تماس‌ها با او آغاز شد و طبق شنیده‌ها تعدادی از بازیکنان از حرف‌های او استقبال کردند، چون خودشان هم پول نگرفته و صحبت‌های این هافبک بغض پنهان خودشان هم بود، اما به هر دلیلی نظیر جسارت یا ملاحظه‌کاری نتوانسته بودند این حرف‌ها را به زبان بیاورند.

در صورت ادامه حضور احمد سعادتمند در مدیرعاملی باشگاه باید دید سرنوشت چه برای اسماعیلی رقم خواهد زد؛ هر چند احتمال موضع گیری تند مدیرعامل استقلال علیه فرشید در رسانه‌ها ضعیف است همان‌طور که امیرحسین فتحی واکنشی به حرف‌های پژمان منتظری نشان نداد، اما طوری او را از استقلال کنار گذاشت که به اصطلاح آب از آب تکان نخورد.

فرشید برای فصل بعد اگر در استقلال نباشد همان‌طور که خودش به دوستانش گفته روی زمین نمی‌ماند زیرا سپاهان، تراکتور، فولاد و… که از بودجه بالایی در مقایسه با خیلی تیم‌ها برخوردارند می‌توانند صیاد بازیکن حاشیه‌آفرین این روزهای استقلال باشند کسی که توسط مجید صالح به مظلومی معرفی شد و از تیم دسته اولی فجرسپاسی به استقلال پیوست.

اسماعیلی فروردین سال ۹۸ با خراب کردن پنالتی چیپ برابر پرسپولیس مورد غضب استقلالی‌ها قرار گرفت و در اولین روز اردیبهشت سال ۹۹ شفاف مدیرعامل جدید استقلال را مورد انتقاد قرار داد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *