فوتبال ایران

خط و نشان این بازیکن برای ستاره پرحاشیه پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ علیرضا حقیقی پنجشنبه شب مهمان برنامه دورهمی بود و به یک سوال چالشی مهران مدیری که در خصوص او و علیرضا بیرانوند بود هم پاسخ داد.

این دروازه‌بان لیگ برتری در بخشی از سوال ها باید با بله یا خیر جواب میداد. حقیقی در پاسخ به این سوال‌ که بین خودت و علیرضا بیرانوند به چه کسی امتیاز می‌دهی گفت:

صد در صد به خودم.

حقیقی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و البته در بازی با آرژانتین یکی از گل های به یاد ماندنی مسی را درون دروازه خود دید، اما با قاطعیت معتقد است خودش از بیرانوند که عنوان برترین دروازه بان حال حاضر آسیا و بهترین بازیکن جام جهانی در قاره کهن را برعهده دارد، بهتر است.

البته در برهه ای یک سال قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه او می خواست به پرسپولیس بازگردد تا دوباره توجه کی روش برای حضور در دروازه تیم ملی ایران را جلب کند که بیرانوند در مصاحبه ای گفت:

هر کسی دوست دارد پیراهن شماره ۱ را از بیرانوند بگیرد، آماده هستم جلو بیاید و با یکدیگر رقابت کنیم. قبل از جام جهانی این حرف را می زنم.

نمی توانند بیرانوند را به حاشیه ببرند و شماره ۱ تیم ملی و پرسپولیس را از او بگیرند اجازه این کار را نمی دهم آنقدر تلاش و تمرین می کنم که بتوانم ۱۰سال در این تیم باشم.

هر کسی مرد عمل است برای رقابت با من جلو بیاید اعلام کرد.

به نظر می رسد حالا با قطعی شدن رفتن بیرانوند به بلژیک و این صحبت حقیقی که باید آن را یک نوع خط و نشان بدانیم، بخواهد باز خود را این بار از طریق نساجی مازندران مطرح کند و به تیم ملی بازگردد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *