فیلم

فیلم| عادل فردوسی پور در نقش بازجو؛ اعتراف اجباری از علیرضا جهانبخش درباره جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش درباره جام جهانی ۲۰۲۲ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، عادل فردوسی پور در نقش بازجو ظاهر می شود و سعی در گفتن اعتراف اجباری از علیرضا جهانبخش درباره همراهی نکردن کارلوس کی روش با جریان ضدانقلاب در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همزمان با اغتشاشات ۱۴۰۱ را دارد.

فیلم عادل فردوسی پور در نقش بازجو؛ اعتراف اجباری از علیرضا جهانبخش درباره جام جهانی ۲۰۲۲ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم مصاحبه اعتراف گونه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. صدا و سیما چقدر نان داره برای امثال فردوسی پور وقتی اخراج میشن حاضرند دست به هرکاری بزنن تا شاید مجدد این شانس بهشون داده بشه و فوتبالی هارو بجان هم بندازند و پول پاروکنن

  2. فردوسی پور دعا میکنم به عزای پدر و مادر و فرزندانت بنشینی تا بفهمی غلط زیادی نباید بکنی. تو عزادار بودی آره؟ اونوقت چجوری اون موقع در دانشگاه و این ور و اون ور نیشت باز بود و مهمونی هات و شادی هات برقرار بود . انشالله عاقبت کارهایت را خیلی زود خواهی دید.

  3. فردوسی پور غلط زیادی نکن . حتماً منظورت از مردم همون دوستانت هستند که میخواهند در اغتشاشات بچه های مردم را به خاک و خون بکشند . ببین الان اعتراضات فرانسه ۴ ماه شروع شده آیا اونجا هم مثل کفتار به جون یک پلیس افتادند و او را تکه پاره کنند که در اغتشاشات ایران حدود ۱۰۰ تا پلیس را کشتند . ببین فردوسی پور تو پشمم نیستی. در صدا و سیما بزرگ شدی حالا داری جفتک می‌ندازی. نسخه داخلی علی کریمی تو هستی .

  4. ظاهرا منظور فردوسی پور از مردم، همونهایی هستند که به بهانه برهنه شدن ریختن تو خیابون! مردم ایران، اون افراد نیستن! اونها یا یه عده مرفه بی دردن که تنها مشکلشون حجاب بوده و یا کسانی بودند که در جهت رفاه بیشتر مرفهین، به خیابون ریختن! درد مردم ایران با برهنگی حل نمیشه. مشکل مردم، مشکلات اقتصادی، فقر، تورم، بیکاری و دهها مشکل دیگره که فردوسی پور و اونایی که ادای مردم بودن و مردمی بودن رو درمیارن ازش بی خبرن! اگر بعضی از مسئولین ما با عملکرد اشتباهشون از یه وَرِ بوم افتادن، فردوسی پور و همدستانشون از طرف دیگر بوم افتادن! چون کارهاشون نه تنها درد مردم رو حل نکرد که دردشون رو بیشتر هم کرد!

  5. اولا آقای فردوسی‌پور در همین حکومت، گنده شدن و به جایی رسیدن؛ موضوع لیاقت هم نیست، چون خیلی از جوونهامون از ایشون بالیاقت‌تر، توانمندتر و باسوادتر بودن منتها مثل ایشون به جایی وصل نبودن!
    ثانیا ایشون یه دیکتاتور به تمام معنا هستند که انتظار دارن بقیه هم مثل خودشون رفتار کنن!
    ثالثا هیچی از فوتبال نمی‌دونن که اگر می‌دونستن فوتبال رو با سیاست قاطی نمی‌کردن!
    رابعا اگر ایشون عزادار بودن چرا در حیاط دانشگاه که دخترا و پسرای دانشجو سیزده‌بدر راه انداخته بودن شرکت کردن؟! باید اونجا به سر و سینه میزدن که عزادارن و نمی‌تونن در هیچ شادی شریک باشن!
    و کاشکی آقای جهانبخش که یک فوتبالیست بنام و مشهورن و سابقه شرکت و درخشش در بازیهای جام جهانی رو دارن در مصاحبه ایشون که فقط ادای فوتبالی‌ها رو درمیارن شرکت نمی‌کردن، چون ظاهرا قصد ایشون فقط متهم کردن بچه‌های تیم ملی بود و نه شفاف‌سازی!

    1. رسانه ضد مردمی دیلی فوتبال ….. بسوزید تا فی خالدوتون بسوزید که رسانه حکومتی بی شرفید …. سوالات فردوسی پور کاملا مردمی بیشرفا ….. یه مشت رسانه حکومتی یطرفه

  6. این مردک وطن فروش اینقدر مردم مردم میکنه منظورش،کدوم مردمه؟؟همون ۸۰هزار ۱۰۰هزار کف خیابونه میگه؟؟یا اون سیل میلیونی از مردم که برعلیه وطن فروشها و اغتشاشگرهایی مثل این نون به نرخ روز به خیابون آمدن و مبگه؟؟؟بابا جمع کن استاد زپرتی شریف که شرافت استاد بدون تو شریف رو هم نداشتی وبا یه مشت هنجار شکن مزدور هم کاسه شدی و رفتی سر سفره اونا…جمع کن اگه چهارروز به امثال تو میدون دادند که آدم شید وهم برندارتون…با یه اشاره به تاریخ نپیوندین…

    1. اره منظورش از مردم همونایی که زیر گاز اشک‌آور تیر مرگ کوری زندان جانفشانی کردن نه اون عده قلیل که در امنیت کامل ساندیس بدست دور هم جمع شدن!

  7. من کارگر توی این گرونی کمرم شکست ،به … بچم که عادل چی میگه یا جهانبخش ، اگه فوتبال تعطیل بشه ،خیلی مفتخورها مثل عادل و تاج و… که از بغل فوتبال میلیاردر شدن از نون خوردن میفتن

  8. عقل ناقص چه کسی میتواند عادل فردوسی پور را با آمنه سادات ذبیح پور در یک کفه ترازو قرار دهد ،کدام نیروی قهری باعث شده جهان بخش رو در روی عادل بنشاند؟

    1. مگه کسی فردوسی‌پور رو با ذبیح‌پور مقایسه کرده البته جز خودت؟!
      و البته جهانبخش نباید جلوی فردوسی‌پور می‌نشست؛ چون جهانبخش یه فوتبالیست به‌نام و توانمنده و فردوسی‌پور فقط ادای فوتبالی‌ها رو درمیاره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *